41آموزشگاه فیروزه به سیستم گرمایش مرکزی متصل به گاز شهری مجهز شدند

فیروزه (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فیروزه، از تجهیز 41 آموزشگاه به سیستم گرمایش مرکزی با سوخت گاز شهری از ابتدای سال تحصیلی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۳۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد

ایروانی ؛ معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش فیروزه در گفتگو با خبرنگار پانا گزارشی از تجهیز و راه اندازی سیستم های گرمایش مرکزی گاز سوز در آموزشگاه های شهرستان ارائه داد.

وی با تصریح بر این که تمامی روستاهای این شهرستان بطور کامل از نعمت گاز رسانی برخوردار شده اند و پیش ازآغاز سال تحصیلی جدید ، 30 آموزشگاه شهرستان دارای سیستم گرمایش مرکزی بودند گفت: تمامی این آموزشگاه ها از ابتدای مهر ماه 97 تا کنون از سیستم گرمایش مرکزی نفت سوز به سیستم گرمایش مرکزی گاز سوز تغییر کاربری داده شده است.

ایروانی هم چنین خاطر نشان کرد: با پیگیری های لازم در این خصوص 11 آموزشگاه جدید نیز به سیستم گرمایش مرکزی مجهز شدند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فیروزه ، جمع اعتبار این پروژه شامل لوله کشی گاز مدارس ، خرید انشعاب و تغییر مشعل های نفت سوز به گاز سوز را بیش از 3 میلیارد و پانصد میلیون ریال اعلام کرد که 750 میلیون ریال اعتبار نقدینگی آن از بنیاد برکت، تغییر و تامین مشعل ها از نوسازی و مابقی توسط خیرین محترم و از محل منابع آموزشگاهی تأمین شده است.

وی هم چنین از تلاش و پیگیری جهت تحت پوشش قرار دادن 39 آموزشگاه باقی مانده که فاقد سیستم گرمایش مرکزی می باشند و با وجود بهره مندی قریب 100 درصدی تمامی روستا ها از نعمت گاز ، همچنان از بخاری های غیر استاندار و نفت سوز جهت گرمایش استفاده می کنند در آینده ای نزدیک خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار