مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : اجرای گرمایش مرکزی پژوهشسرای خوسف نیازمند 70 میلیون اعتبار

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بااعلام این خبرافزود: عملیات اجرای سیستم گرمایش مرکزی پژوهشسرا و کانون خوسف نیازمند 70 میلیون تومان اعتبار است که 50 میلیون آن از سوی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان تأمین شده و مابقی مانده نیز از محل اعتبارات آموزش و پرورش خوسف تأمین و هزینه می شود.

کد مطلب: ۸۹۶۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی  : اجرای گرمایش مرکزی پژوهشسرای خوسف نیازمند 70 میلیون اعتبار

محمد علی واقعی در نشست شورای آموزش و پرورش خوسف اظهار کرد: شهرستان خوسف سومین شهر استان از نظر وسعت و پراکندگی جمعیت است.

او، با بیان این که این شهرستان دارای 194 روستا است ادامه داد: در حال حاضر به علت خشکسالی های پیاپی 68 روستای این شهرستان با تانکر آبرسانی می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش خوسف اضافه کرد: پراکندگی جمعیت روستایی، خشکسالی های پیاپی و مهاجرت روستاییان به شهرها از جمله عوامل موثر در کاهش نرم دانش آموزی در روستاهای این شهرستان فرهنگ دوست و ادیب پرور به شمار می رود.

دبیرشورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی از دیار گل های نرگس به عنوان مهد تعلیم و تربیت استان یاد کرد و افزود: این دیار بزرگانی چون دکتر شگوهی و علمای برجسته ای چپن آیات عظام عبادی را در دامان خود پرورش داده و تحویل جامعه ایران نموده است.

واقعی بر استفاده از ظرفیت سایر ادارات دربروزرسانی تجهیزات و پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی شهرستان تأکید کرد و ابراز داشت: یکی از مشکلات آموزش و پرورش خوسف فرسوده و قدیمی بودن تجهیزات است که با ساختار نوین آموزشی همخوانی ندارد و از آنجایی که اعتبارات استان کفاف این کمبودها را نمی دهد، ضروری است که خیرین نیکوکار در این حوزه نیز ورود کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار