استاندار ایلام

بهبود کیفیت آموزشی مستلزم تامین نیازهای معلمان است

ایلام(پانا)- استاندار ایلام گفت: اقدامات شاخص معلمان و مربیان پرورشی باید مورد تجلیل قرار گیرد و نقاط قوت معلمان دیده شود چراکه بهبود کیفیت در گرو و مستلزم تامین نیازهای معلمان است.

کد مطلب: ۸۹۳۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
بهبود کیفیت آموزشی مستلزم تامین نیازهای معلمان است

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: فرهنگ سازی باید توسط معاونت پرورشی و فرهنگی صورت گیرد و برای مربیان پرورشی بر اساس امتیاز دهی علاقه ، جدیت و از خودگذشتگی رده بندی انجام و از آنان تجلیل و تقدیر شود.

وی از معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خواست با شناسایی مربیان پرورشی پر تلاش و فعال بر اساس معیار و شاخص های برتر تقدیرنامه با امضا استاندار، معاون استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش تهیه شود.

استاندار ایلام با تاکید بر توجه به مدارس مناطق عشایری گفت: باید مدارس این مناطق به صورت شکیل و زیبا ایجاد شود.

سلیمانی دشتکی در خصوص ساخت مدرسه یک کلاسه در منطقه حفاظت شده کولگ نیز گفت: نباید بر اساس قانون به ساخت و ساز در مناطق حفاظت شده بپردازیم با ایجاد مدارس کانکسی مناسب برای عشایر نقاط مرزی که در مناطق حفاظت شده هستند می توان از ایجاد پناهگاه برای قاچاقچیان دام و شکارچیان غیر مجاز پیشگیری کرد.

وی در ادامه این نشست در خصوص استانداردسازی 1856 کلاس فاقد وسایل گرمایشی گفت: مجلس قرار است در بودجه سال آینده برای همه مدارس اعتبار استاندارد سازی قرار دهد که باید پیگیر شویم و اگر اختصاص نیافت در استان برای استانداردسازی کلاس ها اعتبار اختصاص می دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام نیز در این نشست به تشریح مصوبات نشست قبل پرداخت و گفت: 1357 دانش آموز روز 22 بهمن در قالب پرچم سه رنگ انقلاب حضور پیدا می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار