خروش مردم سمنان در جشن چهلمین سالگرد انقلاب

بارندگی مانع حضور حماسی مردم نشد

سمنان (پانا) - مردم سمنان با وجود سرمای زمستانی و بارش باران در راهپیمایی 22 بهمن سال 97 ، بار دیگر آمدند تا پاسخ دندان‌شکنی به تبلیغات منفی دشمنان انقلاب اسلامی و خنثی‌سازی دسیسه‌های آنان دهند و اثبات کنند که با وجود همه مشکلات، هیچ گاه انقلاب، نظام و رهبر خود را تنها نمی گذارند.

کد مطلب: ۸۹۳۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
خروش مردم سمنان در جشن چهلمین سالگرد انقلاب

مردم متدین و ولایتمدار سمنان همپای با سایر شهرهای استان سمنان و نقاط ایران اسلامی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی عظیم این روز شرکت کردند.

امروز خیابان سعدی سمنان، مملو از جمعیتی بود که با بصیرت و هوشیاری، با مشت‌های گره‌کرده و شوری ولایی، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند تا یک‌بار دیگر برگی زرین را در دفتر حماسه حضور و فخر و افتخار مردم شهراخلاق بیفزایند.

مردم سمنان از کوچک و بزرگ و پیر و جوان همه و همه یک‌بار دیگر آمدند تا بگویند ما آماده‌ایم تا با انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید بیعت کنیم، امروز آمده‌ایم تا به دشمنان بگوییم شما نمی‌توانید در برابر ملت ایران بایستید و مردم همواره قدردان انقلابشان هستند.

بی‌شک این حضور تماشایی تداعی‌گر این امر بوده که مردم انقلابشان را دوست دارند و فرمان‌بر ندای رهبرشان هستند که در پیش‌بینی برگزاری راهپیمایی امسال آن را پرشورتر از سال‌های گذشته توصیف کردند.

مردم سمنان امروز با اعضای خانواده خود از کوچک و بزرگ در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند تا بگویند راه انقلاب برای همیشه ادامه دارد.

پیر و جوان همه امروز به میدان آمده بودند تا نشان دهند پای آرمان های انقلابی خود ایستاده اند، نسل جوانی که دست در دست کودکان خود آمده بودند تا بگویند ما پای آرمان های اولیه انقلاب اسلامی ایستاده ایم.

دشمنان در سال های گذشته برای جلوگیری از 40 ساله شدن انقلاب تمام حیله و مکر خود را به کار بستند، امروز مردم با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی اقتدار کشور را در عرصه های بین المللی به چشم دشمن کشیدند تا آنان در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بمانند.

مردم با حضور با شکوه، پرشور و بانشاط خود در راهپیمایی ثابت کردند تا آخرین نفس برای دفاع از خاک میهن در برابر بیگانگان و بدخواهان خواهند ایستاد.

دشمن در چند سال گذشته با اعمال تحریم های ظالمانه و ایجاد جنگ روانی به دنبال ایجاد فاصله بین ملت و نظام بود، اما حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن خط پایانی بر یاوه گویی دشمنان است.

به گزارش پانا، راهپیمایی امروز با حضور با شکوه و با صلابت مردم حماسه آفرین، در 72 نقطه استان سمنان برگزار شد و فریاد استکبارستیزی مردم این استان بار دیگر طنین انداز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار