مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، دانش آموز باوری و جوان باوری است

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی برای جوانان و نوجوانان را عزت و هویتی دانست که پس از انقلاب اسلامی و به یمن تغییر نگرش فرهنگی زمینه ساز بالندگی و شکوفایی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی گردید.

کد مطلب: ۸۹۳۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، دانش آموز باوری و جوان باوری است

محمد دستورانی در گفت و گو با خبرنگار پانا سمنان در حاشیه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، افزود: امروز فرهنگیان و دانش آموزان ما حضور پرشوری داشتند و با وجود همه توهمات دشمن، توانستیم جشن چهل سالگی انقلاب را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

وی افزود: امروز در جشن ۴۰ سالگی انقلاب و در آغازین روز دهه پنجم انقلاب اعلام می کنیم که می دانیم، می بالیم، می مانیم؛ قدر انقلاب و ولایت را می دانیم، به شکوه چهل سالگی انقلاب می بالیم و به پای آرمان های امام راحل، شهیدان والامقام و مقام معظم رهبری می مانیم و با تربیت انقلابی، علمی و فنآوری دانش آموزان، تداوم انقلاب و افق های برتر برای ایران اسلامی را رقم می زنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه مردم همواره دلبسته به نظام و انقلاب هستند و برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی همچنان استوار و پابرجا خواهند ماند، بیان داشت: مردم با بصیرت و آگاه ما همیشه در صحنه های حق علیه باطل پای کار هستند و ما با تکیه بر وحدت و ولایت مداری در مقابل ظلم ستمگران ایستاده اند.

دستورانی یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی دارای چنان اقتدار و عظمتی شده که دشمنان نظام و انقلاب جرات بد نگاه کردن به مملکت ما را ندارند.

وی با عنوان این مطلب که آموزش و پرورش پس از انقلاب اسلامی فعالیت های بسیارموثر و چشمگیری در سطح کشور انجام داده است، گفت: رشد و فعالیت تشکل های دانش آموزی، راه اندازی کانون های فرهنگی تربیتی و گسترش این فعالیت ها در میان دانش آموزان، ساخت مدارس در مناطق مختلف کشور، رشد پوشش تحصیلی همزمان با افزایش جمعیت دانش آموزی پس از انقلاب اسلامی و به تبع آن افزایش تعداد معلمان در سراسر کشور، بخشی از فعالیت ها و خدمات آموزش و پرورش به مردم عزیز کشورمان پس از انقلاب اسلامی بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان افزود: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی برای جوانان و نوجوانان ما عزت و هویتی است که پس از انقلاب اسلامی و به یمن تغییر نگرش فرهنگی صورت گرفت و ثمره آن بالندگی و شکوفایی برای جوانان و نوجوانان امروز ایران اسلامی است.

دستورانی یکی از مهمترین اهداف نظام آموزش و پرورش کشور را دانش آموزباوری و جوان باوری دانست و خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان ما امروزه در نظام تعلیم و تربیت در عرصه های مختلف کارآزموده می شوند، آنان با حضور در شوراهای دانش آموزی، مجلس دانش آموزی و دیگر تشکل های دانش آموزی، آماده برای حضوری موثر و موفق در اجتماع می گردند.

وی، هدف اصلی دشمنان کشورمان را دور کردن نسل های سوم و چهارم از انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمنان تمرکز خود را بر آن گذاشته اند تا ذهن جوانان و نوجوانان ما را نسبت به نظام جمهوری اسلامی منفی گردانند، لیکن تاریخ نشان داده است جوانان و نوجوانان با تقدیم 36 هزار شهید دانش آموزی در 8 سال دفاع مقدس، پاسخ قاطع به دشمنان داده اند و امروزه نیز جوانان ما با کسب موفقیت های چشمگیر در عرصه های مختلف علمی و فناوری های هسته ای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ناامید کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار