پنج زن زندانی محکوم مالی به آغوش خانواده بازگشتند

یزد (پانا) - با مشارکت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، اداره کل زندانها و اقدامات تامینی و ستاد دیه استان و به واسطه کمک خالصانه خیرین، پنج زن زندانی محکوم مالی به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

کد مطلب: ۸۹۲۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
پنج زن زندانی محکوم مالی به آغوش خانواده بازگشتند

‌به مناسبت ایام شهادت فاطمه زهرا (س) مراسم آزادی این تعداد از زنان زندانی با حضور "فاطمه دانش یزدی" مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، "رضا ذو‌الفعلی نژاد" مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی، "‌اسلام افشون" رئیس ستاد دیه استان‌، تعدادی از خادمان بارگاه حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) و چند از از خیرین و خانواده های زندانیان برگزار شد.
مدیرکل ‌دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در حاشیه این مراسم ؛ مشارکت اجتماعی جامعه مدنی و نقش خیرین و نهادهای مردمی در آزادسازی زنان زندانی جرایم غیر عمد را حایز اهمیت دانست.
"‌فاطمه دانش یزدی" ‌ادامه داد: با صدور هر حکم زندان به ویژه برای زنان، آسیب اجتماعی جدیدی ایجاد می شود.
دانش یزدی افزود: بر اثر حبس هر مادر، جسم و جان فرزندان زخم بر می دارد و این دسته از بچه ها در معرض آشفتگی های رفتاری قرار می گیرند، آرامش خانه ای که زن آن گرفتار حبس شود، رنگ می بازد و دلبستگی عاطفی زوجین مخدوش می شود و در نهایت این آسیب ها خیلی سریع به عرصه اجتماع سرایت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار