مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس:

همه با هم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و چهل سالگی انقلاب

هرمزگان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس ضمن دعوت از فرهنگیان و دانش آموزان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، دوشادوش سایر اقشار امت شهید پرور و ولایت مدار ایران اسلامی ، حضور در این راهپیمایی را تجدید عهد و میثاق با آرمان های بلند امام راحل (ره) ، مقام معظم رهبری و شهدا دانست.

کد مطلب: ۸۹۲۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
همه با هم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و چهل سالگی انقلاب

به گزارش پانا هرمزگان، اصغر بهرامی سعادت آبادی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس ضمن اعلام این خبر افزود : دهه‌ فجر، یادآور عزت و سربلندی ملت ایران است و باید با حضور خود از خواسته‌ها و حقوق پایمال شده و به حق ملت‌‌های مسلمان در اقصی نقاط عالم دفاع نموده به تجدید بیعت با شهدای انقلاب اسلامی و امام شهدا و مقام عظمای ولایت بپردازیم.

بهرامی افزود در برحه فعلی به علت گستاخی های دولتمردان آمریکا و غرب، فرهنگیان با شور و شعور انقلابی و با روحیه ولایت مدارانه ، دشمن ستیزانه و عاشورایی خود ، دوشادوش سایر اقشار جامعه اسلامی ، به حول قوه الهی، با حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : مردم در روز ۲۲بهمن ماه برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و ارزش های الهی، دفع ظلم و اثبات استقلال خود با حضور حماسی، آگاهانه، پرشور و انقلابی خود در صفوفی متحد و یکپارچه در مسیرهای راهپیمایی حرکت نموده و صحنه باشکوهی خلق نموده و ثابت می کنند که گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد : مردم ما بصیر و آگاه هستند و می‌دانند که این انقلاب هویت آن‌ها است و انقلاب افتخار و منشأ اقتدار آن‌ها و اقتدار اسلام در منطقه است و موجب بیداری اسلامی در منطقه شده و خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار