دعوت مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از دانش آموزان و فرهنگیان سراسر استان برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه

کرمان(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با صدور پیامی دانش آموزان و فرهنگیان سراسر استان کرمان را برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه دعوت کرد.

کد مطلب: ۸۹۲۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
دعوت مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از دانش آموزان و فرهنگیان سراسر استان برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، متن پیام به شرح زیر می باشد:

باسمه تعالی

دهه ی فجر آن آیینه ی درخشانی بود که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد. مقام معظم رهبری (مدظله العالی )

سلام و درود بر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بزرگ مرداز سلاله ی پاکان که دیو پلید و پوشالی استبداد را به خاک ذلت نشاند تا همگان نظاره گر انفجار نور در ظلمت ستم و تاریکی جهل باشند.

سلام برفجر، سلام بر بشارت دهندگان خورشید تابناک در شب تاریک، سلام بر سرایندگان نوای خوش جاء الحق و زهق الباطل، سلام بر بهار با طراوت در زمستان سرد، سلام بر سرود شکفتن

سلام بر گل واژه های سرخ غیرت و مردانگی که با عشق، گوهر پیروزی را از میان امواج پر تلاطم صید نمودند. سلام بر شهدای والامقام همیشه شاهد .

امروز آموزش و پرورش در راستای ارتقا بصیرت، بینش، خلاقیت و نوآوری نسل آینده ساز ایران اسلامی بیش از هر زمانی به همراهی و همکاری هدفمند تمام دلسوزان و فرهیختگان چشم امید دارد.

اینجانب ضمن عرض تبریک چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی از تمامی همکاران بزرگوارم، فرهنگیان فرهیخته و دلسوز و فرزندان خوبم دانش آموزان عزیز در اقصی نقاط استان دعوت می نمایم تا همگام با سایر اقشار ملت شریف ایران اسلامی با حضور فعال و پرشور خویش شاداب تر از همیشه در تمامی مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن شرکت نموده و اقتدار و شکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نمایان کنند.

فجرآفرینان عزت و بزرگی تان جاودان - گام هایتان استوار- دستانتان سرشار از تلالو شادی باد

احمد اسکندری نسب

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار