با حضور وزیر ارتباطات؛

احداث هنرستان کار دانش «استقلال» سمنان

سمنان (پانا) - هنرستان کار دانش «استقلال» در سمنان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کلنگ‌زنی شد.

کد مطلب: ۸۹۲۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
احداث هنرستان کار دانش «استقلال» سمنان

کلنگ‌زنی پروژه هنرستان کار دانش «استقلال» با حضور محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار سمنان، نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی انجام شد.

این مراسم هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در شهر سمنان و با حضور شماری از مدیران، فرهنگیان و اهالی و پیشکسوتان آموزش و پرورش برگزار شد.

گفتنی است؛ هنرستان پسرانه کاردانش استقلالِ شهرستان سمنان در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و با زیربنای کل سه هزار و 500 مترمربع احداث می‌شود. در این طرح، سه هزار و 500 مترمربع محوطه‌سازی، 300 متر دیوارکشی و 100 مترمربع سرویس بهداشتی و آبخوری اجرا خواهد شد.

سازه پروژه هنرستان کار و دانش «استقلال» سمنان از نوع بتنی بوده و در این مجموعه کلاس درس، کتابخانه، کارگاه، سالن چندمنظوره، اتاق‌های اداری، آمفی‌تئاتر و ... پیش بینی شده است.

جمع کل اعتبار مصوب برای اجرای این طرح، 720 میلیارد ریال بوده که از این میزان، 12 میلیارد ریال در قالب اعتبارات سال جاری مصوب شده و پیش‌بینی اعتباری سال‌های آتی نیز 60 میلیارد ریال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار