پیام رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، ضمن عرض تبریک و گرامیداشت دهه فجر و فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، تمامی اقشار مردمی به خصوص مربیان و دانش آموزان پیشتاز استان را به حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت نمود.

کد مطلب: ۸۹۲۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

اسحاق اکبری، ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، تصریح کرد: ۲۲ بهمن مبدأ تحولاتی عظیم و بنیادین در نحوه اداره کشور بود که در سایه تلاش و خودباوری فرزندان این مرز و بوم حاصل شد و امروزه شاهد پیشرفت کشور در تمام عرصه ها هستیم.

متن پیام به شرح زیر است:

« والفجرِ و لَیالٍ عَشْر... »

یوم الله ۲۲ بهمن ماه روزی است که خودباوری، ظلم ستیزی، مردم سالاری و عدالت خواهی ملت بزرگ ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، به بار نشست و فریاد بلند استقلال، آزادی و مردم سالاری دینی ایرانیان در گوش جهانیان پیچید.

نسل جوان برنده اصلی این انقلاب و انقلاب مدیون واقعی این نسل بود که در آن زمان بخوبی امام(ره) را درک کرده و به صحنه آمدند. امام(ره) به پشتوانه همین نسل وارد عرصه شدند و به دشمن و قدرت های شیطانی آنها تو دهنی زدند. در طی این سی و نه سال فراز و نشیب انقلاب، دستاوردهای زیادی به دست آمد، نقاط مثبت قابل توجهی که مورد نظر دوست و دشمن است شکل گرفت؛ اما خود نیز می دانیم که خالی از اشکال نیستیم و این پیامی است که باید در دهه چهارم انقلاب به خود و مسئولان برسانیم. پیامی که گوینده آن مردم و مخاطب آن مسئولین خواهند بود و در این میان نقشی برای دخالت سایر حکومت های خودکامه که سالیان سال ثابت کرده اند دشمن این سرزمین و مردمش هستند، باقی نیست.

امسال در سالروز جشن این رخداد تاریخی و دوران ساز یکبار دیگر ملت دین باور، قدرشناس، بیدار و زمان شناس ایران اسلامی در روز 22 بهمن عزت، استقلال خواهی و اقتدار ملی خود را با عزمی استوار و پولادین، فریاد خواهند زد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه فرهنگیان و دانش آموزان پیشتاز، ولایت مدار و غیّور استان سمنان، ضمن تبریک جشن اقتدار ملی در چهل سالگی انقلاب اسلامی، اعلام می دارم یکبار دیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن و همگام و هم صدا با مردم سرافراز و همیشه در صحنه به میدان می آییم تا آرمان جهانی اسلام را زنده نگه داشته و با تمام توان از ارزش های والای آن پاسداری نماییم.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان

اسحاق اکبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار