در هفتمین روز از دهه فجر؛

6 طرح عمرانی در رودان به بهره برداری رسید

هرمزگان(پانا) - در هفتمین روز از دهه فجر با حضور استاندار هرمزگان 6 طرح عمرانی در رودان به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۸۹۲۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
6 طرح عمرانی در رودان به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، مصطفی غلامپور در آئین افتتاح این طرح ها اظهار داشت: در هفتمین روز از دهه فجر با حضور استاندار هرمزگان در شهرستان رودان 6 طرح عمرانی و تولیدی به بهره برداری رسید.

وی افزود: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی بانو فاطمه حیدری در دهستان رودخانه بر با 18 میلیارد ریال اعتبار و 410 متر زیر بنا افتتاح شد.

مصطفی غلامپور بیان داشت: در ادامه طرح های این روز هنرستان کار و دانش نرجس زیارتعلی نیز در بخش رودخانه با 36 میلیارد ریال اعتبار و 890 متر زیر بنای مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: یک واحد گلخانه دو هکتاری، کارگاه بسته بندی و سرد خانه محصولات کشاورزی در منطقه سر کهنان رودان در بخش کشاورزی با ایجاد اشتغال برای 21 نفر افتتاح شد که این طرح با 18 میلیارد ریال اعتبار و 24 میلیارد و 500 میلیون ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی شده است.

فرماندار رودان در ادامه بهره برداری از کارگاه تولید آسفالت با اعتبار 5 میلیارد و 730 میلیون ریال و کارگاه تولید قطعات بتنی با اعتبار 5 میلیارد و 510 میلیون ریال و همچنین پروژه احداث پل و آسفالت معابر محله گلستان بالا رودان با اعتبار 12 میلیارد و 500 میلیون ریال از طرح ها شهرداری رودان به عنوان دیگر پروژه های عمرانی هفتمین روز دهه فجر در رودان نام برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار