همزمان با سراسر کشور؛

زنگ انقلاب در مدارس رودان به صدا در آمد

هرمزگان(پانا) - صبح امروز همزمان با سراسر کشور و در دومین روز از دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب در مدارس رودان و بصورت نمادین در آموزشگاه شبانه روزی بعثت رودان نواخته شد.

کد مطلب: ۸۹۰۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
زنگ انقلاب در مدارس رودان به صدا در آمد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، زنگ انقلاب در دومین روز از ایام الله دهه فجر، با حضور امام جمعه رودان، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و سایر مسئولین شهرستان رودان در آموزشگاه شبانه روزی بعثت این شهرستان طنین انداز شد.

امام جمعه رودان ضمن تبریک این دهه نورانی و تسلیت دهه فاطمیه اظهار کرد: زنگ انقلاب زنگ بیداری ، مقاومت و استکبار ستیزی ملت ایران است و عزت و افتخار و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون رهبری حکیمانه امام راحل در اوایل انقلاب ، جانفشانی شهدا، اتحاد و همبستگی مردم و هدایت ها و رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام و المسلمین دری افزود: دانش آموزان عزیز نسل جدید انقلاب، هدف از به صدا درآمده این زنگ این است که بدانیم پیروزی انقلاب و رهبری امام خمینی(ره) یک حرکت الهی و معجزه قرن بوده است.

مصطفی غلامپور فرماندار رودان عنوان کرد: دهه فجر تولد دوباره اسلام بود تولدی که در آن آزادی در بیان و عقیده نیز در کشور متولد شد و امروزه دشمنان با شبه افکنی و صرف هزینه های بسیار بدنبال تغییر نگاه نل جوان نسبت به نظام و انقلاب است و باید جوانان با هوشیار و پیروری از آرمانهای امام راحل و رهنمودهای مقام معظم این حربه ها خنثی کنند.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان رودان در این مراسم عنوان کرد: اصل و پایه این نظام بر روی دین و اعتقادات انقلابی ما هست قدر آن را بدانیم که این کشور با چه سختی‌هایی به اینجا رسیده است و ولایتمداری رمز پیروزی نظام اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف است.

نادر صفایی دهبارز خاطرنشان کرد: دهه فجر نماد اتحاد، وحدت، همبستگی و یکپارچگی ملت ایران در برابراستکبار جهانی است و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در تثبیت جایگاه فعلی نظام اسلامی ایران بین کشورهای جهان ایفا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار