حمله مهاجمان نقابدار به یک «فعال سیاسی» ایرانی در برلین

تهران (پانا) - سه مهاجم نقابدار به یک فعال سیاسی ایرانی در برلین حمله کردند و او را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.

کد مطلب: ۸۹۲۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
حمله مهاجمان نقابدار به یک «فعال سیاسی» ایرانی در برلین

به گزارش دوویچه‌وله، پلیس برلین در گزارش روز چهارشنبه هفته گذشته (۱۰ بهمن) خود آورده است که یک ایرانی ۴۷ ساله در محله اشتگ‌لیتس برلین مورد ضرب و شتم سه مهاجم نقابدار قرار گرفته است.

این فرد به پلیس گفته است که مهاجمان او را به اسم صدا کرده‌ و به زبان فارسی حرف می‌زده‌اند.

پلیس برلین در اطلاعیه‌ای که در این زمینه منتشر کرده گفته است که این حمله در شامگاه چهارشنبه (۳۰ ژانویه) در ساعت ۲۲ و سی دقیقه رخ داده است. قربانی که «یک فعال سیاسی» ایرانی است به پلیس برلین گفته که احتمالاً این حمله در رابطه با فعالیت‌های سیاسی او صورت گرفته است.

پلیس آگاهی برلین (بخش مبارزه با فعالیت‌های تروریستی) مسئولیت رسیدگی به این حادثه را برعهده گرفته و پرونده‌ای نیز در این زمینه ایجاد کرده است.

پلیس برلین در تماسی تلفنی به دویچه وله فارسی گفت که درباره این حادثه در حال حاضر نمی‌تواند جزییات بیشتری را به رسانه‌ها ارائه کند.

به گفته قربانی، مهاجمان به زبان فارسی او را تهدید کرده‌‌اند و با مشت و لگد او را مجروح کرده‌اند. پلیس نیز تایید کرده که قربانی در این حمله زخمی شده است.

خبرگزاری رویترز نیز در گزارشی در ۱۵ بهمن (۴ فوریه) با اشاره به این حمله نوشته است: «در صورتی که مهاجمان در ارتباط با ماموران امنیتی ایران دست به این کار زده باشند، این حمله می‌تواند بر مناسبات جمهوری اسلامی با اتحادیه اروپا تاثیری منفی بگذارد.»

رسانه‌های غربی و همچنین وزارت امور خارجه کشورمان و هیچ دستگاه دیگری در ایران تاکنون نامی از این فعال سیاسی به میان نیاورده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار