مسیر راهپیمایی 22 بهمن در ارومیه اعلام شد

ارومیه (پانا)- رئیس ستاد اجرائی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی گفت: نقش مردم و حضور آنها اصلی‌ترین عنصر مراسم راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است

کد مطلب: ۸۹۲۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مسیر راهپیمایی 22 بهمن در ارومیه اعلام شد

محسن شکرنیا، در جلسه هماهنگی مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، گفت: نقش مردم، باتوجه به ماهیت انقلاب اسلامی، تعیین کننده است.

وی با اشاره به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی گفت: سه عامل مکتب، رهبری و مردم از عوامل مهم و اصلی پیروزی انقلاب اسلامی هستند که مردم اصلی‌ترین عنصر در راس استمرار انقلاب اسلامی است.

شکرنیا با اشاره به جوسازی کانال‌ها و شبکه‌های معاند علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: نقش مردم همواره در طول چهل سال انقلاب اسلامی، در استمرار و حفاظت از انقلاب بسیار ویژه و محوری و تعیین کننده بوده و رسانه ها برای حضور هرچه پرشورتر مردم در راهپیمایی 22 بهمن زمینه سازی و شرایط حساس را تبیین کنند.

شکرنیا با تاکید بر اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با سالهای قبل متفاوت است، یادآور شد: باید از تمامی توان و ظرفیت خود و تبیین دستاوردهای انقلاب و اهمیت حضور مردم در پاسخگویی به توطئه‌های دشمنان قدار اسلام و انقلاب، عزم جدی از خود نشان دهیم.

وی گفت: مردم همیشه در صحنه استان مصمم‌تر از گذشته با انجام یک راهپیمایی تماشایی و دشمن شکنانه یک حماسه دیگری را در ۲۲ بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خلق خواهند کرد و میثاق مجدد با آرمان‌های امام و شهدا و رهبری خواهند بست.

با تصویب اعضای جلسه هماهنگی مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن؛ راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در ارومیه همزمان با سراسر کشور، ساعت 10 صبح با تجمع در محل میدان ولایت فقیه؛ راهپیمایی رسمی مرکز استان ساعت 10/30 شروع حرکت به سمت میدان انقلاب خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار