بیانیه اعضای تشکل های سازمان دانش آموزی خراسان رضوی به مناسبت روز 22 بهمن 1397

مشهد (پانا) - دانش‌آموزان عضو تشکل های سازمان دانش آموزی خراسان رضوی ، در یوم الله 22 بهمن ، همگام با آحاد ملت غیورایران، مصمم تر از گذشته با شرکت در راهپیمایی حماسی، ضمن تحکیم عهد و پیمان با امام شهیدان و شهیدان امام، انزجار خود را از استکبار جهانی و اذناب پلید آن به ویژه رژیم غاصب اسرائیل اعلام خواهند کرد.

کد مطلب: ۸۹۲۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه اعضای تشکل های سازمان دانش آموزی خراسان رضوی  به مناسبت روز 22 بهمن 1397

چهل سال از پیروزی بی نظیرترین انقلاب تاریخ جهان می گذرد. چهل سال عزت و شرف، چهل سال عظمت و اقتدار و چهل سال پیشتازی و سرفرازی در عرصه های مختلف علمی، فناوری و ....

در چهل سالگی انقلاب اسلامی، دوران پختگی، نشاط وپویایی، خداوند متعال را به خاطر این نعمت بی بدیل شاکریم و به روان پاک بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، این مرد یگانه دوران معاصر، خمینی کبیر (ره) و ارواح مطهر و نورانی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف مبارزه، جنگ تحمیلی، ترور، هسته ای و مدافع حرم، به ویژه 36هزار شهید دانش آموز و 4هزار شهید فرهنگی درود می فرستیم.

بدون هیچ تردیدی، امروزدر شکوه و عظمت ایران اسلامی، مدیون و مرهون رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و جانشین صالح آن، مقام معظم رهبری و جانفشانی و ایثار شهدا، جانبازان، آزادگان و تمام رزمندگان جبهه حق علیه باطل هستیم.

ما دانش‌آموزان عضو تشکل های سازمان دانش آموزی خراسان رضوی در جوار مضجع نورانی امام ثامن ضامن، اینک در آستانه یوم الله 22 بهمن که به تعبیر زیبای امام راحل سرمشق ما در طول زندگی و نسل های آینده است ، همگام با آحاد ملت غیورایران عزیز و همراه با قشرهای مختلف جامعه مصمم تر از گذشته با شرکت در این راهپیمایی حماسی، ضمن تحکیم عهد و پیمان با امام شهیدان و شهیدان امام، انزجار خود را از استکبار جهانی و اذناب پلید آن به ویژه رژیم غاصب اسرائیل اعلام می‌کنیم.

در پایان باور داریم به لطف و مدد الهی و تکیه بر دانش و مهارت تک تک جوانان ایران اسلامی می توانیم پرچم سه رنگ افتخار،عظمت و عزت ایران اسلامی را در قله های رفیع پیشرفت و تعالی به اهتزاز در آوریم.


تشکل های سازمان دانش آموزی خراسان رضوی
اعضای تشکیلات پیشتازان - خبرنگاران خبرگزاری پانا - نمایندگان مجلس دانش اموزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار