50 دانشجوی خوی در طرح «خط امام» شرکت کردند

ارومیه(پانا)- فرمانده بسیج دانشجویی خوی گفت: 50 نفر دانشجوی خواهر و برادر از همه مراکز علمی و دانشگاهی این شهرستان در طرح خط امام دانشگاهی دانشجویان شرکت کردند.

کد مطلب: ۸۹۲۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
50 دانشجوی خوی در طرح «خط امام» شرکت کردند

سرگرد هادی پاشایی در آیین اختتامیه دومین دوره خط امام دانشگاهی که به همت مرکز بسیج دانشجویی خوی و در دانشگاه علامه خویی برگزار شد، افزود: در این دوره که با حضور بسیجیان دانشگاه ها و مراکز دانشگاهی شهرستان برگزار شد، شرکت کنندگان در 24 ساعت آموزشی شرکت کردند.


فرمانده بسیج دانشجویی خوی اضافه کرد: بررسی اندیشه های سیاسی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی، سواد رسانه ای، اخلاق اسلامی، اقتصاد مقاومتی و نحوه جذب و مدیریت تشکل های دانشجویی از جمله دروس این دوره است که توسط اساتید مجرب حوزه و دانشگاه تدریس شد.


وی بر ضرورت دغدغه مند بودن دانشجویان در حوزه های مختلف و فعال بودن در عرصه جامعه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشجویان به عنوان شهروند فعال جامعه باید در شهر و دیار و استان و کشورشان فعال باشند.


وی با اشاره به تعریف مجموعه بسیج دانشجویی اظهار داشت: هر جوانی که دغدغه ایرانیت و اسلامیت و انقلابی گری داشته باشد، جزئی از بسیج دانشجویی است.


رییس دانشگاه علامه خویی نیز گفت: دانشجوی بسیجی به سبب تفکر خاص خود باید با قدم های محکم تر نسبت به دیگر دانشجویان فعالیت داشته باشد.


وی اضافه کرد: مرحله جدیدی از جنگ نرم را اکنون شاهد هستیم؛ جنگی که زیربنای آن ائدولوژی بوده و تنها راه مهارش اسلام ناب محمدی است.


وی امام راحل را پایه گذار اسلامیت ایران عنوان کرد و ادامه داد: تا زمانی که بسیجیان در این نظام وجود دارند، این راه امام خمینی (ره) ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار