مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

بسیج استراتژى امام خمینی(ره) برای حفظ و تداوم انقلاب است

ارومیه(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: بسیج همان پایگاه مردمی و استراتژی امام خمینی(ره) برای حفظ نظام و تداوم انقلاب است.

کد مطلب: ۸۷۳۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
بسیج استراتژى امام خمینی(ره) برای حفظ و تداوم انقلاب است

آیین گرامیداشت هفته بسیج به همت سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدا ،اداره کل آموزش و پرورش استان و کانون بسیج فرهنگیان حضرت ولیعصر(عج) اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا، رییس سازمان بسیج فرهنگیان ، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش و مدیرکانون بسیج فرهنگیان حضرت ولیعصر(عج) اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در محل سالن معلم سازمان دانش آموزی استان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به ویژگی های بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: عزم و اراده، قدرت،اختیار و بصیرت ، نظام مندی و آگاهی از ویژگی های بسیج و بسیجی است.

ابراهیم محمدی بسیج را پایگاه مردمی مدنظر حضرت امام برای بقای انقلاب عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران تغییر دهنده یک سلسله قدرت ٢٥٠٠ ساله و حفظ و تداوم آن نیازمند یک برنامه ریزی و استراتژی خاص و ویژه بود؛ معمار کبیر انقلاب با صدور فرمان تشکیل بسیج ،انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

محمدی افزود : بسیج در مفهوم کلی یک منطق برگرفته از نظام اسلامی و به تعبیری از مردم و برای مردم است.


وی بسیج را یک مجموعه فراجناحی دانست و بیان کرد: بسیج به مقتضیات زمانی و مکانی توجه دارد اما بسیج و بسیجی یک تفکر و روحیه است و جناح ها و احزاب و اشخاص در آن دخالتی ندارند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در رابطه با تعامل این مجموعه با سپاه و بسیج گفت: سپاه و آموزش و پرورش هدف مشترکی برای تربیت نسل آینده دارند؛ فعالیت این دو مجموعه در استان به نوعی در هم آمیخته شده و تعامل بسیار خوبی در روند کار حاکم است.


محمدی همچنین به میلاد پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و گفت: حضرت محمد(ص) بهترین الگو برای مردم جهان است و استفاده و عمل به سیره عملی ایشان وظیفه ما در جامعه امروزی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار