اعتماد به جوانان سبب پیشرفت ما شد

کرمان(پانا) - معاون فرهنگی سپاه ثارالله استان کرمان بعد از بازدید از غرفه های آموزش وپرورش با حضور در غرفه ی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش گفت:نظام دستاوردهای بسیار زیادی در عرصه های مختلف فرهنگی ،علمی، سیاسی ،اجتماعی از جمله نظامی داشته.

کد مطلب: ۸۹۲۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
اعتماد به جوانان سبب پیشرفت ما شد

سرهنگ سیاوش مسلمی گفت:دستاوردهای نظامی امروز بر هیچ کس پوشیده نیست، امروز نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ،چه نیروی انتظامی، چه ارتش و چه سپاه در همه ی عرصه ها سعی کردند با اتکا به ایمان و توکل به خداوند متعال آنچه که در توان داشتند را به عرصه ی ظهور برسانند.

مسلمی گفت: امروز دشمنان ما بهتر از هرکس واقف به دستاوردهای نظامی هستند و هر چه فشار برایران بیشتر می شود ناشی از ترس بیشتر دشمن از ماست .

وی افزود:قدرت معنوی و اعتقادی جمهوری اسلامی ایران یکی از دستاوردهای نظام است که به پشتیبانی قدرت نظامی توانسته خود را در دنیا نشان دهد، این باعث شده که امروز دوستان ما به ما اعتماد کنند و دشمنان ما بسیار ناراحت از حضور و بروز نظام هستند.

سرهنگ مسلمی ضمن اشاره به توان بالای جوانان ما گفت:امروز اگر همه ی جوانان ما در فضای به این آرامی و همراه با آرامش زندگی می کنند و محرک و پویا و فعالند به واسطه ی امنیتی است خون شهدا دفاع مقدس، مدافع حرم و جوانان مدافعی که امروز در مرزهای ما شبانه روز در حال جان فشانی هستند برای ما به ارمغان آورده اند.

وی ضمن اشاره به فعالیتهای زیاد آموزش وپرورش و تربیت جوانان متعهد گفت:درهمه ی غرفه ها از جمله آموزش و پرورش دستاوردهای نظام آموزشی خیلی بیشتر از این است که امروز در اینجا به عینیت درآمده که شاید به واسطه ی وقت کم در همه ی حوزه ها بوده.

مسلمی افزود: من معتقدم آموزش و پرورش خدمات بسیارزیادی را در عرصه های مختلف انجام داده است امروز همه ی ماحداقل در عرصه ی تحصیلاتی که داریم مدیون معلمان سخت کوش هستیم و این بر همه ی افراد جامعه که به مسئولیتی رسیدند واضح و آشکار است.

سرهنگ سیاوش مسلمی در انتها گفت:ما باید قدر معلمین را بدانیم والبته آنچه که امروز شایسته و بایسته ی معلمین هست ،در جامعه نمی بینیم .

خبرنگار:صدرا گلزاری پور

عکاس:مهدی ایمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار