مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب در بانه برگزار شد

بانه(پانا)-با حضور رئیس سازمان دانش آموزی کردستان مانور یاوران انقلاب با موضوع"چهل سال پیشتازی" در همزمان با دهه مبارک فجر در بانه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۲۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب در بانه برگزار شد

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور رئیس سازمان دانش آموزی کردستان و مسئولان شهرستان بانه مانور یاوران انقلاب در سالن ورزشی گلشهر بانه برگزار شد.

رئیس سازمان دانش آموزی کردستان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر با اشاره به برگزاری مانور یاوران انقلاب گفت: دانش آموزان با حضور در این مانور ضمن تجدید بیعت با این انقلاب توانمندی های خود در دفاع از این انقلاب را نیز به نمایش می گذارند.

وی هدف از تاسیس سازمان دانش آموزی را تربیت اجتماعی دانش آموزان درطول دوران تحصیل و آشنایی با منش های تشکیلاتی بیان کرد و گفت: دانش آموزان پس از خروج از آموزش و پرورش انسانهای مسئولیت پذیر بوده و می توانند در حیطه های اجتماعی حضور فعال داشته باشند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کردستان با اشاره به برنامه‌های این سازمان برای دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب با موضوع چهل سال پیشتازی و با رویکرد حماسی و انقلابی در سراسر استان برگزار می‌شود.


عبداللهی افزود: مانور یاوران انقلاب نمایش انسجام اعضای سازمان دانش آموزی است و دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی به عنوان یاوران و حامیان این انقلاب هستند.

گفتنی است دو هزارو 493 دانش آموز پیشتاز در قالب رسته،رسد و گروههای تشکیلاتی در 73 مدرسه این شهرستان عضو تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی استان کردستان هستند.

ن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار