انتخابات مجامع اعضای مربیان و پیشتازان سازمان دانش آموزی ناحیه یک اهواز

اهواز(پانا)- انتخابات شورای دانش آموزان پیشتاز ومجامع اعضای مربیان سازمان دانش آموزی ناحیه یک اهواز ،درمرحله اول ،در سالن آموزشگاه دکتر هوشیار ، برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۱۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجامع اعضای مربیان و پیشتازان سازمان دانش آموزی ناحیه یک اهواز

امیر رحمتی رییس سازمان دانش آموزی ناحیه یک اهواز از برگزاری انتخابات مجامع اعضای مربیان و دانش آموزان پیشتاز طی دوروز متفاوت در دونوبت دختران و پسران و تاریخ پانزدهم و شانزدهم بهمن ماه جاری در آموزشگاه دکتر هوشیار ،خبر داد.

او ادامه داد: در مجموع این انتخابات ،۳۰ نفر شرکت کننده،اعضای منتخب در دو مرحله دانش آموزان و مربیان طی دو بخش ،و با ارائه دفاعیه خود وشمارش آرا به سازمان اداره کل معرفی می شوندوطی مراحل بعدی با اخذ رای در استان ،انتخاب شده و به مراحل بعدی راه پیدا می کنند.در بخش اول برنامه دانش آموزان دفاعیه خود را جهت راهکارهای مناسب برای بهبود هر چه بیشتر آینده سازمان دانش آموزی و دانش آموزان پیشتاز ،ارائه دادند و در بخش دوم مربیان پیشتاز نیز دفاعیه خور را ارائه کردند و نظرات خود را مطرح نمودند.

گفتنی است در پایان این رای گیری اسامی منتخبین اعلام خواهد شد و از بخش مربیان ۳نفر به عنوان رئیس هیئت ،نائب رئیس و منشی سازمان دانش آموزی ناحیه یک اهواز ،به استان معرفی می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار