برگزاری مسابقات تک نوازی و همنوازی دانش آموزان دختر متوسطه اول ناحیه6

مشهد(پانا) - مسابقات تکنوازی و همنوازی دانش آموزان دختر متوسطه اول ناحیه 6 در قالب سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری با حضور 350 دانش آموز هنرمند برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۱۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  مسابقات تک نوازی و همنوازی دانش آموزان دختر متوسطه اول ناحیه6

در این رقابت هنری که همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد دانش آموزان به اجرای جدیدترین قطعات موسیقیایی خود در بخش های سنتی، محلی مقامی و معاصر پرداختند.

محمدرضا سروری کارشناس مسئول فرهنگی هنری این ناحیه گفت: سرود خوانی و موسیقی از فعالیت های ضروری و مورد نیاز جامعه دانش آموزی بوده که نشاط افزا و شادی بخش می باشد. این هنر باعث توسعه و ترویج فرهنگ اصیل ایرانی و انتقال آن به نسل جوان می شود.وی ادامه داد این مسابقات در قالب سرودهای کلاسیک، تکنوازی و همنوازی، تکخوانی، سرودهای محلی و مقامی برای دانش آموزان هنرمند شرکت کننده در طول دهه ی مبارک فجر برگزار می شود.

نورالله جوانشیری مدیرآموزش و پرورش ناحیه6 در جمع دانش آموزان هنرمند این ناحیه گفت: هنر زنده است و به انسان زندگی می بخشد.وی افزود:امروزه در آموزش وپرورش تمام ساحتی دقت و توجه به فعالیت های هنری در کنار آموزش است.

جوانشیری هنر را مایه نشاط و شادابی جامعه برشمرد و توجه، ترویج و تقویت هنر در مدارس را باعث شور،نشاط و سرزندگی در مدارس دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار