حضور حداکثری درآغاز مسابقات فرهنگی و هنری طرقبه شاندیز

طرقبه شاندیز (پانا) - مسابقات فرهنگی و هنری با حضور چشمگیر حدود 2300 دانش آموز در رشته های هنرهای دستی و تجسمی ، رسانه و فضای مجازی، ادبی و پژوهشی نمایشنامه خوانی و نمایش زنگ تفریح در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم پسران و دختران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۱۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور حداکثری درآغاز مسابقات فرهنگی و هنری طرقبه شاندیز

مهدی خلیلی، معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش وپرورش طرقبه شاندیز به خبرنگار پانا گفت: سی وهفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان از آغاز سال تحصیلی جاری با شرکت بیش از 8 هزار دانش آموز در سطح آموزشگاهها برگزارشد که مدارس بعد از برگزاری مرحله آموزشگاهی مسابقات نفرات برتر را جهت شرکت در مسابقات مرحله شهرستانی معرفی نمودند.

وی افزود: این مسابقات با حضور چشمگیر حدود 2300 دانش آموز در رشته های هنرهای دستی و تجسمی، رسانه و فضای مجازی، ادبی و پژوهشی، نمایشنامه خوانی و نمایش زنگ تفریح در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم پسران و دختران در محل کانون فرهنگی تربیتی هاجر در طرقبه و کانون دین و دانش و فرهنگسرای شهرداری شاندیز در حال برگزاری است .

وی اظهار کرد: ادامه مسابقات در رشته های سرود ، لالایی خوانی و نمایش صحنه ای، عروسکی و نقالی بعد از 22 بهمن ماه اجرا می شود که تا 6 اسفند ماه ادامه خواهد داشت .این مسابقات از 29 دی ماه آغاز و در مدت 22 روز کاری طول خواهد کشید و دراین مرحله نفرات اول هررشته در هرپایه ومقطع به تفکیک انتخاب می شوند و نفرات و گروه های برگزیده به مرحله استانی اعزام خواهند شد.

درپایان لازم است از حمایت ویژه رضا رفسنجانی مدیر آموزش وپرورش و تمامی عوامل اجرایی مسابقات مخصوصاً کارشناسی فرهنگی و هنری ، سید عباس شکروی کمال تشکر را بنمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار