رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد

امدادرسانی به 5700 نفر در استان‌های درگیر سیل، برف و کولاک

تهران (پانا) - رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل، برف و کولاک در 18 استان کشور از امدادرسانی به بیش از 5 هزار و 700 نفر خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۱۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
امدادرسانی به 5700 نفر در استان‌های درگیر سیل، برف و کولاک

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با پانا درباره امدادرسانی به استان‌های متأثر از وقوع سیل، آب‌گرفتگی، برف و کولاک در کشور اظهار کرد: 18 استان هرمزگان،‌ مازندران،‌ گیلان، گلستان، کرمانشاه،‌ کردستان، قزوین، فارس، سیستان و بلوچستان، سمنان، زنجان، خراسان جنوبی، رضوی و شمالی، تهران، اصفهان، اردبیل و آذربایجان شرقی در سه روز گذشته درگیر این حادثه شده‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی بیش از 5700 نفر در 95 شهر، روستا و منطقه عشایرنشین، گفت: 591 حادثه‌دیده در این مدت اسکان اضطراری یافته و 15 نفر مصدوم و یک نفر جان خود را به دلیل گرفتار شدن خودرو در مسیر سیلاب از دست داد. همچنین 432 خودروی گرفتار در برف و 8 خودروی گرفتار در مسیر سیلاب رهاسازی شده و 30 واحد مسکونی از آب تخلیه شده است.

وی اضافه کرد: تعداد زیادی چادر، پتو، موکت، نایلون و بسته‌های غذایی میان حادثه‌دیدگان توزیع شده است و هم‌اکنون امدادرسانی در خراسان جنوبی و شمالی، سمنان، سیستان و بلوچستان، مازندران و هرمزگان همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار