امدادرسانی به هموطنان در ۸۶ محور کوهستانی

تهران (پانا) - رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمرجزئیات عملیات برف و کولاک و سیل و آبگرفتگی طی ۴۸ ساعت گذشته در کشور را تشریح کرد.

کد مطلب: ۸۸۷۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
امدادرسانی به هموطنان در ۸۶ محور کوهستانی

به گزارش سایت هلال احمر، مرتضی سلیمی با اعلام گزارش عملیات برف و کولاک در ۴۸ ساعت گذشته، گفت: ۱۹ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، لرستان، مازندران، مرکزی و همدان تحت تاثیر برف و کولاک بوده اند و امدادگران خدمات لازم را در ۸۶ محور کوهستانی به ۶ هزار و ۳۹۰ تن از هموطنان ارائه کردند.

وی ادامه داد: ۶۹۳ دستگاه خودرو از برف رهاسازی شد و این خدمات با تلاش ۱۱۳ تیم عملیاتی شامل ۳۹۵ امدادگر و نجاتگر به هموطنان ارائه شد؛ به علاوه ۲۴۰ تن از خدمات اسکان اضطراری بهره مند و ۵ مصدوم نیز بله مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر درباره انجام عملیات امدادرسانی به متاثران از سیل و آبگرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته، تاکید کرد: در این مدت ۷ استان اصفهان، البرز، خوزستان، قزوین، گلستان، لرستان ومازندران متاثر از سیل و آبگرفتگی بوده است و امدادرسانی ها در ۲۱ شهر و روستا ادامه دارد.

به گفته سلیمی، ۲۶ تیم عملیاتی هلال احمر متشکل از ۱۰۴ امدادگر و نجاتگر به ۳۴۷ تن از هموطنان متاثر از سیل امدادرسانی کردند و تخلیه آب از ۴۰ واحد مسکونی انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار