آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پروش شهرستان خاتم

یزد - (پانا) - طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد" محمد حسین شکیبا " به سمت مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاتم منصوب شد.

کد مطلب: ۸۹۱۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پروش شهرستان خاتم

در این مراسم امام جمعه شهرستان خاتم با اشاره به برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: علم وسیله ای است برای رسیدن به تزکیه و دین اسلام اهمیت و جایگاه مهمی برای علم آموزی قائل شده است.
" حجت الاسلام جعفری " افزود: علم نردبان ترقی و رشد انسان به معنویت است و انسان باید از این طریق جایگاه خودش را بشناسد و قدردان آن باشد.
فرماندار خاتم نیز در این مراسم افزود: کشوری می تواند در عرصه جهانی حرف برای گفتن داشته باشد که در حوزه آموزش و پرورش قوی باشد.
" فرجام فاضلی " گفت: دغدغه و تصمیمات آموزش و پرورش باید تصمیمات ملی باشد و پیشرفت های نظامی،اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی همه باید در راستای پیشرفت و توجه به آموزش و پرورش باشد.
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: انسان از سه بخش جسم و روح و اعمال تشکیل شده است که جسم فانی است و روح به عالم ملکوت برمی گردد ولی اعمال همیشه باقی می ماند واین اعمال انسان است که نشانگر شخصیت انسان اوست.
" مرات امین الرعایا " با اشاره به وظیفه سنگین پذیرش مسئولیت در جامعه افزود: مسئولیت نعمتی از طرف خداوند برای خدمت به خلق خدا و نعمت خدمت در بحث تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش ویژه است چون در راه تربیت، سعادت و تکامل بشر است.
وی ضمن تشکر از همه پیشکسوتان و مدیران پیشین آموزش و پرورش این شهرستان از زحمات حبیب الله کاظمی نسب قدردانی نمود و انتصاب محمد حسین شکیبا به عنوان مدیر آموزش و پرورش خاتم را تبریک گفت و افزود: امیدوارم با استفاده از توانمندی های همه دستگاههای شهرستان و پتانسیل عظیم فرهنگیان، امام جمعه و فرماندار بتوانید به مردم خدمت کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار