بحران میزبانی در اهواز؛ ابهام بزرگ برای برگزاری دیدار فولاد و پرسپولیس

(پانا) – آماده نبودن ورزشگاه فولاد آره‌نا کار میزبانی فولاد خوزستان از پرسپولیس را سخت کرده است.

کد مطلب: ۸۹۱۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
بحران میزبانی در اهواز؛ ابهام بزرگ برای برگزاری دیدار فولاد و پرسپولیس

در حالی که ورزشگاه اختصاصی فولاد با نام فولاد آره‌نا چندی پیش با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در شهر اهواز افتتاح شد و قرار بر این بود که افتتاحیه رسمی این ورزشگاه در هفته هفدهم لیگ برتر با برگزاری دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران باشد، اما از اهواز خبر رسیده است که قطعا دیدار فولاد و پرسپولیس در این ورزشگاه برگزار نخواهد شد.

ظاهرا سازمان لیگ برتر اشکالات مهمی را از ورزشگاه فولاد آره‌نا گرفته و باشگاه فولاد خوزستان تا زمان رفع ایرادها نمی‌تواند از دیدارهای این تیم میزبانی کند تا دیدار افتتاحیه این ورزشگاه فعلا عقب بیافتد.

حالا در حالی که یکشنبه عصر فولاد و پرسپولیس باید در اهواز بازی کنند، وضعیت برای تیم سرخپوش اهواز با عدم آمادگی فولاد آره‌نا بحرانی شده است. ورزشگاه غدیر گزینه دوم میزبانی از این مسابقه است اما این ورزشگاه هم بنابر اظهار نظر مدیران استان خوزستان به علت تعمیرات و وجود مشکل نور آمادگی میزبانی این بازی را ندارد.

ورزشگاه تختی دیگر ورزشگاه شهر اهواز است که این ورزشگاه نیز به علت مشکلاتی که دارد، نمی‌تواند از دیدارهای لیگ برتر میزبانی کند.

با این تفاسیر فولاد خوزستان نمی‌تواند در اهواز از پرسپولیس میزبانی کند و باید به فکر ورزشگاه دیگری برای این بازی باشد که احتمالا یکی از ورزشگاه‌های تختی آبادان یا شهید بهنام محمودی مسجد سلیمان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار