تقدیر از 164 ستاره قرآنی در تایباد

تایباد (پانا) - با حضور معاون مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از 164 دانش آموز پسر و دختر مقطع ابتدایی در تایباد که در رشته های مختلف قرآنی خوش درخشیده بودند، تقدیر به عمل آمد.

کد مطلب: ۸۹۱۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از 164 ستاره قرآنی در تایباد

همزمان با ایام الله دهه فجر 14 بهمن ، مراسم تجلیل و تقدیر از 164 ستاره قرآنی با حضور معاون مدیر کل آموزش و پرورش اخراسان رضوی و دیگر مسئولان این شهرستان در محل سالن سروش تایباد برگزار شد.

مصطفی اسدی در این مراسم گفت: پیامبر (ص) دو امانت نزد مسلمین به ودیعه گذاشت که هر کس به این دو ثقل اکبر متمسک شود، هیچگاه گمراه نمی شود.

اسدی ضمن تقدیر از دانش آموزان ستاره قرآنی تایباد که برخی در مسابقات استانی و کشوری مقاماتی بدست آورده بودند، افزود: قرآن و عترت رسول خدا دو وزنه گران است که با تمسک به آن در دنیا و آخرت موفق خواهیم بود.

وی بیان کرد: قرآن جامع تمام مسایل زندگی دنیوی و اخروی است و همه در جامعه اسلامی باید متوسل به قرآن و عترت باشیم و قرآن را در زندگی خود ملاک عمل قرار دهیم.

مدیر آموزش و پرورش تایباد اظهار کرد: بیش از 4 هزار نفر از دانش آموزان پسر و دختر تایبادی در رقابت های قرآنی شرکت کرده بوند که 164 نفر از این دانش آموزان حائز رتبه های اول تا سوم شده اند.

محمود آریامنش ضمن تشکر از معاون پرورشی تایباد، مربیان قرآنی و اداره تبلیغات اسلامی تایباد، گفت: آشنایی دانش آموزان با مفاهیم قرآنی یکی از رسالت های آموزش و پرورش می باشد.

تایباد با جمعیتی حدود 120 هزار نفر در 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار