2هزار بسته لوازم التحریر در مدارس تایباد توزیع شد

تایباد (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش تایباد از توزیع 2هزار بسته لوازم التحریر دربین 8 مدرسه شهرستان طی دو مرحله و با همت سازمان نوسازی مدارس وهمکاری بانک آینده خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۴۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
2هزار بسته لوازم التحریر در مدارس تایباد توزیع شد

محمود آریامنش افزود: این بسته لوازم التحریر شامل تعدادی دفتر، خودکار، مداد و مداد رنگی و... بوده و ارزش هر بسته بین 15 تا 20 هزار تومان می باشد.
وی بیان کرد: 30 درصد فضای آموزشی شهرستان نیاز به مرمت دارد که روند مرمت آن کند پیش می رود و برای ترمیم هر کلاس حداقل بین یک تا دو میلیون تومان هزینه نیاز دارد.
شایان ذکر است که سال گذشته 8هزار بسته لوازم التحریر در بین تمامی مدارس روستایی پخش شد.

استخر نیمه تمام 7 سال است که خاک می خورد

رئیس اداره آموزش و پرورش تایباد اظهار کرد: پروژه استخر دانش آموزی 7 سال است که نیمه تمام مانده وهزینه ای برای به پایان رسیدن آن اختصاص یافته اما هنوز ابلاغ نشده و اگر بخش خصوصی پای کار بیاید امکان واگذاری پروژه به این بخش است.


وی افزود: از سال 95 تا کنون 20 پروژه خیر ساز شروع شده است که 3 پروژه مورد بهره برداری قرار گرفته و 3 پروژه دیگر تا پایان سال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مرکز شهرستان 120 هزار نفری تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع است. تایباد مرکب از دو بخش مرکزی و میان ولایت 35 روستا دارد. 36 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار