معاون توسعه و فناوری سازمان صداوسیما: پروژه راه‌اندازی موج FM از تهران تا مشهد در دست اقدام است

سمنان (پانا) - معاون توسعه و فناوری سازمان صداوسیما گفت: با توجه به پیگیری ایجاد زیرساخت‌های لازم در این سازمان پروژه راه‌اندازی موج FM از تهران تا مشهد در دست اقدام است.

کد مطلب: ۸۹۱۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون توسعه و فناوری سازمان صداوسیما: پروژه راه‌اندازی موج FM از تهران تا مشهد در دست اقدام است

رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری سازمان صداوسیما در جلسه شورای اداری شهرستان گرمسار گفت: با توجه به پیگیری ایجاد زیرساخت‌های لازم در این سازمان پروژه راه‌اندازی موج FM از تهران تا مشهد در دست اقدام است.

وی بابیان اینکه امروز ۶۷ پروژه زیرساختی و فنی صداوسیمای مرکز سمنان به بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد: در اوایل انقلاب، ایران دارای دو شبکه ملی بود که اکنون بعد از چهل سال ۶۶ شبکه تلویزیونی راه‌اندازی شده است.

معاون توسعه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه مرز پوشش شبکه‌های ملی در استان سمنان به ۹۵ درصد رسیده است، ابراز داشت: ۳۲ ایستگاه تلویزیونی دیجیتال در این استان وجود دارد که این امر از دیگر دستاوردهای مهم سازمان در چهل سال گذشته برای این منطقه است.

علیدادی با اشاره به اینکه هجمه‌های دشمنان در رسانه‌های خارجی افزایش‌یافته است، اعلام کرد: ۳۰۶ شبکه خارجی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند.

وی بابیان اینکه در دهه سوم انقلاب پوشش شبکه تلویزیونی به ۱۰۰ درصد رسیده است، یادآور شد: شرکت‌های ایرانی در صدد صادرات فرستنده‌های خود به خارج از کشور هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار