استاندار سمنان:

آینده کشور متعلق به دانش آموزان است

سمنان (پانا) - استاندار سمنان بابیان اینکه آینده فردای ایران متعلق به دانش‌آموزان امروز کشور است، گفت: نسل جدید می‌بایست ادامه‌دهنده نهضت علمی در ایران باشند.

کد مطلب: ۸۹۱۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
آینده کشور متعلق به دانش آموزان است

علیرضا آشناگر، در آئین نواختن زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه شبانه‌روزی کوثر میامی با بیان اینکه چهل سال پیش جوانان انقلابی و مؤمن ایران اسلامی به خیابان‌ها آمدند و حماسه‌ای پر شور را رقم زدند، ابراز داشت: آینده کشور متعلق به شما دانش آموزان است و مدیران آینده‌ جامعه ما شما هستید.

وی بابیان اینکه نهضت علمی بزرگی در کشور ایجادشده که شما عزیزان باید ادامه‌دهنده آن باشید، اضافه کرد: در طی این چهل سال آنچه بر ما گذشت جز افتخار و سربلندی نیست؛ همچنین دانش آموزان باید بدانند که بهترین راه، گرامی داشت یاد شهدا، تداوم راهشان است.

استاندار سمنان بیان کرد: مردم با پایمردی از این آرمان‌های انقلابی دفاع کرده و مقابل دسیسه های دشمن ایستاده و همواره پشتیبان نظام ولایت فقیه هستند، لذا دشمنان نمی توانند به این کشور و انقلاب گزندی برسانند.

آشناگر با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی به مثابه راهی برای شکست دشمنان اسلام، ابراز داشت: از اهداف مهم انقلاب، ساقط کردن رژیم منحوس طاغوت بود که افتخارش تداوم دو هزار و ۵۰۰ سال شاهنشاهی در ایران محسوب می‌شد و امروز لازم است پاسداری از این نعمت بزرگ را در دستور کارمان قرار دهیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه معلمان به عنوان راویان اثربخش وظیفه دارند نسل آینده ساز جامعه را با دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی آشنا نمایند، افزود: انقلاب اسلامی ایران در این سال ها دستاوردهای ارزشمندی در نظام تعلیم و تربیت داشته است اما توسعه زیرساخت های آموزشی ضروری است.

آشناگر خاطرنشان کرد: اکنون در دورترین نقاط روستایی، دانش آموزان در مدارس تحصیل می کنند که این از دستاوردهای بسیار مهم نظام اسلامی است.

وی با تاکید بر تلاش برای آشنایی جوانان و نوجوانان با پیشرفت های بدست آمده تصریح کرد: امروز نیاز است دستاوردهای بزرگ انقلاب در بخش های مختلف را حفظ و در میان نسل جوان جامعه نهادینه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار