معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی : همدلی و اعتماد بین مردم و مسئولین باید سرلوحه کارها قرار بگیرد

درمیان(پانا) ـ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی، در مراسم افتتاح همزمان پروژه گازرسانی به بیست و یک روستای شهرستان درمیان به شبکه گاز سراسری در روستای بورنگ، که با حضور فرماندار درمیان، ائمه جمعه شهرستان و مدیران شهرستانی برگزار شد، از ارتباط نزدیک و همدلی مسئولین و مردم شهرستان درمیان تقدیر نمود و بر اطلاع رسانی و شفاف سازی امور برای مردم تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۹۱۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی : همدلی و اعتماد بین مردم و مسئولین باید سرلوحه کارها قرار بگیرد

مشیرالحق عابدی با تاکید بر اینکه اعتماد و همدلی بین مردم و مسئولین باید سرلوحه کارها قرار بگیرد، یادآور شد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی درصدد ضربه زدن به اعتقادات مردم هستند؛ ولی اگر این اعتماد و همدلی در سطح جامعه و بین مردم و مسئولین تقویت شود، مطمئنا راه به جایی نخواهندبرد.


او، در ارتباط با ورود به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، عنوان کرد: دهه فجر امسال بسیار باشکوه‌تر از سالیان گذشته و در شأن چهل سالگی انقلاب باید برگزار شود؛ چرا که چهل سالگی سن پختگی است و انقلاب به مرحله پختگی خود رسیده است. ما به گذشته افتخار می‌کنیم و به آینده امید داریم.


این گزارش حاکیست؛ افتتاح شبکه گاز در روستای بورنگ، به نمایندگی از تعداد ۳۲۷۰ انشعاب گاز در ۲۱ روستای شهرستان درمیان با هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار