مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت:

بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 169 پروژه گازرسانی در استان خراسان جنوبی

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت:همزمان با سی و نهمین سالگردگرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ، بهره برداری و عملیات اجرایی 169 پروژه گازرسانی در استان خراسان جنوبی آغاز می شود.

کد مطلب: ۷۰۹۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ,سید محمود هاشمی مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی در تشریح برنامه های این شرکت در دهه مبارک فجر اظهار داشت: عملیات گازرسانی به چهار شهر طبس مسینا، گزیک، زهان و آبیز نیز در ایام فرخنده دهه فجر انقلاب به بهره برداری می رسد.



وی بیان کرد: در این ایام بهره برداری از عملیات گازرسانی به 73 روستا و 7 واحد صنعتی استان خراسان جنوبی نیز آغاز می شود.



هاشمی همچنین از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به یک شهر و 84 روستای خراسان جنوبی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: همه‌ساله این شرکت در برگزاری مراسم ویژه گرامیداشت دهه فجر، برنامه‌های متعددی در بخش گازرسانی داشته و در جشن انقلاب سهیم می شود.



مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه بالغ بر 665 میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران برای پروژه های آماده افتتاح در این ایام سرمایه گذاری شده، افزود: با افتتاح این پروژه ها، 10584 خانوار شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می شوند.



هاشمی با اعلام اینکه با اعتبار 500 میلیارد ریال در بخش پروژه های آماده اجرای عملیات گازرسانی، ظرفیت گازرسانی به بیش از 5800 خانوار در آینده، ایجاد خواهد شد، خاطرنشان ساخت: در مجموع ، هزینه پروژه های قابل بهره برداری به همراه اعتبار مورد نیاز جهت پروژه های آماده عملیات اجرایی در بخش شهری و روستایی در دهه مبارک فجر در استان خراسان جنوبی ، بالغ بر 1165 میلیارد بوده که 16400 خانوار شهری و روستایی را تحت پوشش گاز طبیعی قرار خواهد داد .

خبرنگار پانا:مصطفی آواره

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار