نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی در دبیرستان شاهد حکمت ناحیه 3 مشهد

مشهد (پانا) - مراسم گلبانگ انقلاب و آغاز دهه فجر در دبیرستان شهید مهدی حکمت ناحیه 3 مشهد اجرا شد.

کد مطلب: ۸۹۱۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی در دبیرستان شاهد حکمت ناحیه 3 مشهد

به گزارش خبرنگار پانا خراسان رضوی ، زنگ گلبانگ انقلاب همزمان با سایر مدارس در دبیرستان شاهد حکمت با حضور باشکوه دانش آموزان و معلمان برگزار شد.

در این مراسم بعد از تلاوت قرآن ، پخش سرود جمهوری اسلامی پرچم سه رنگ و پرافتخار جمهوری اسلامی به اهتزاز درآمد سپس، عبدالهی مشاور دبیرستان در مورد انقلاب توضیحی مختصر داد.

عبدالهی گفت: انقلاب ما به رهبری پیامبر گونه امام و پشتیبانی ملت و به برکت خون شهدا معجزه قرن اخیر بود.

وی اظهار کرد: با هدف استمرار این نهضت اسلامی تا قیام منجی عالم بشریت شایسته است و باید با همان اهداف ایجاد انقلاب در بقای این موهبت الهی تلاش کنیم.

عبدالهی در ادامه اذعان کرد:هرکس در هر سمت و مکانی که هست در انجام وظیفه و اخلاص در عمل تلاش کند که این وصیت امام و شهیدان است بخصوص شما جوانان و آینده سازان جامعه اسلامی که باارزشترین سرمایه نظام اسلامی هستید و امام و مقام معظم رهبری شما را باور داشته و بارها به مسئولین تاکید کرده اند تا به جوانان اعتماد نموده و از توان انها استفاده کنند.

وی گفت: دشمنان انقلاب، به خصوص آمریکا و اسرائیل و منافقان با پیروزی و بقای پرافتخار انقلاب اسلامی با وحدت کلمه بین ملت و رهبری تو دهانی خورده و از ما عصبانی اند و به فرمایش شهید بهشتی می گوییم ای امریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر

همچنین اظهار داشت: برابر اعلام منابع بین المللی و جهانی ایران از مقام قبل 160 قبل از انقلاب به مقام 20 بین کشورها در عرصه پیشرفت های همه جانبه ارتقاء یافته و اگر نبود کارشکنی ها و دسیسه های دشمنان بیش از این پیشرفت کرده بود و مشکلات موجود را هم نداشتیم.


در پایان و در ساعت 9/33 همزمان با لحظه ورود امام راحل (ره) به وطن اسلامی ، زنگ گلبانگ انقلاب توسط نمایندگان تشکلهای دانش آموزی بعنوان زنگ وحدت و همدلی در راستای ادامه راه امام و شهدا به صدا درآمد و در پایان از داش آموزان پذیرایی شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار