فاطمه سعیدی: با استقامت وانتقال پیام امید به خانواده ها می‌توان مشکلات کشور را حل کرد

اسلامشهر (پانا) - مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی با حضور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، مدیر و معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ، امام جمعه و مسئولین استانی و شهرستانی در آموزشگاه نمونه دولتی فاطمیه (س) اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۰۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
فاطمه سعیدی: با استقامت وانتقال پیام امید به خانواده ها می‌توان مشکلات کشور را حل کرد

فاطمه سعیدی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: از هفده سالگی به فرمان امام راحل در روستاهای کرمان به معلمی پرداختم و با افتخار تمام به عنوان معلم در مجلس شورای اسلامی وارد شدم.

او گفت : دانش آموزان به علم آموزی ودر کنار آن عبادت خداوند بپردازند تا در سالهای آینده در پست های کلیدی مشغول کار شوند وخاطر نشان کرد،با استقامت و انتقال پیام امید به خانواده‌ها می‌توان مشکلات کشور از جمله مسائل اقتصادی را حل نمود و با یاد شهدا جمهوری اسلامی را به جایگاه رفیع و برتردر جهان برسانیم.

حسینعلی بنار، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بهمن 57 ، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم و امنیت و آرزوی سلامتی رهبری اظهار کرد: دهه فجر امسال ویژه است زیرا با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تقارن دارد .

او در ادامه افزود: عدد چهل نشان تکامل و موفقیت بیشتر برای همه آینده سازان ایران اسلامی است و رهبری نیز برنامه و نقشه راه پنجاه سال آینده را نیز ترسیم کردند.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر بیان کرد: دانش آموزان به عنوان نسل چهارم باشناسایی وتحقیق در افکار افراد در اوایل انقلاب و پیوند آن به دوران کنونی و حضور در صحنه های سیاسی و اجتماعی ادامه دهنده راه شهیدان انقلاب اسلامی باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار