محمد صیدلو : در کنار نگاه خیرخواهانه به حل مشکلات از مواهب و محاسن انقلاب اسلامی هم سخن بگوییم

اسلامشهر (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خطاب به دانش آموزان گفت : با دو بال « علم و دانش» و «فهم و درک» و نگاه واقع بینانه و با بصیرت به انقلاب اسلامی و ثمرات پر برکت آن در ایران و جهان داشته باشید.

کد مطلب: ۸۹۰۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو : در کنار نگاه خیرخواهانه به  حل مشکلات  از مواهب و محاسن انقلاب اسلامی هم سخن بگوییم

صیدلو در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی دبیرستان نمونه دولتی فاطمیه (س) اسلامشهر با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: در دید ورزشکاران قهرمانی با سختی بدست می آید ولیکن نگهداری آن مهم‌تر است و روزی ما در این کشور با ایمان به خدا، رهبری امام راحل و وحدت مردم انقلاب کردیم و اکنون پس از گذشت چهل سال با تمام سختی‌ها ، تحریم‌ها و شهادت‌ها نگهداری آن امر بسیار مهم و در خور توجه است.

او در ادامه افزود: ما تاریخ دنیا را عوض کردیم و چشم همه ملل محروم و آزاده جهان هنوز هم به انقلاب اسلامی دوخته شده، اما متاسفانه جمعی از نااهلان و نامحرمان داخلی و خارجی چشم دیدن این انقلاب را ندارند و در هر گوشه دنیا بخواهند نقشه خباثتی را داشته باشند، باز هم جمهوری اسلامی ایران را در نظر خواهند گرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خطاب به دانش آموزان گفت: با دو بال « علم و دانش» و «فهم و درک» نگاه واقع بینانه و با بصیرت به انقلاب اسلامی و ثمرات پر برکت آن در ایران و جهان داشته باشید و اگر امروز به پرچم و سرود مقدس جمهوری اسلامی احساس تعلق نداشته باشیم در فردای رشد کردن خود نمی‌توانید در پست‌های کلیدی کشور قرار بگیرید.

صیدلو تاکید کرد : سعی نکنیم همیشه نیمه خالی لیوان را ببینیم و یاس و ناامیدی را ترویج دهیم و نگاه و تحلیل واقعی از مشکلات و مسائل گوناگون از جمله سختی‌های اقتصادی که می‌دانیم هست‌، داشته باشیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: از برکات حوزه آموزش و پرورش و مقایسه قبل و بعد از انقلاب اسلامی، امروز 200مدرسه با حضور یک دانش‌آموز در کشور داریم و این نشان از اهمیت به امر تعلیم و تربیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تصریح کرد: موارد اشکال را با نگاه خیر خواهانه بیان کنیم و در کنار مشکلات به مواهب و محاسن انقلاب اسلامی هم توجه کنیم و افزود : گاهی اوقات مرز میان خیر خواهی و دشمنی توسط دوستان هم قابل تشخیص نیست.

از برکات حوزه آموزش و پرورش و مقایسه قبل و بعد از انقلاب اسلامی، امروز 200مدرسه با حضور یک دانش‌آموز در کشور داریم و این نشان از اهمیت به امر تعلیم و تربیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

صیدلو اظهار کرد: امیدواریم همان گونه که رهبری نقشه پنجاه سال بعد انقلاب اسلامی را ترسیم کردند، در آن زمان نیاییم و در روز زنگ انقلاب حسرت روزهای قبل را بخوریم.

او گفت: همه مسئولین باید بیایند و توجه خاص به شهرستان‌های استان تهران که بسیار محروم و محروم و محروم هستند ولی نجیب می‌باشند، داشته باشند و امید به روزی داشته باشیم که پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) بسپاریم.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار