معاون سیاسی – امنیتی استانداری خراسان شمالی :

با وحدت ملت ایران ، قطعا" به آرمان های قابل دستیابی ، خواهیم رسید

بجنورد(پانا) – معاون سیاسی – امنیتی استانداری خراسان شمالی در آیین چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نواختن زنگ انقلاب در محل مدرسه نمونه حافظیه به همراه مسئولین استانی و شهرستانی حضور یافت و اظهار داشت: قطعا"با اتحاد و همدلی ملت به آرمان های قابل دستیابی ، خواهیم رسید .

کد مطلب: ۸۹۰۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
با وحدت ملت ایران ، قطعا" به آرمان های قابل دستیابی ، خواهیم رسید

ولی الله حیاتی ،معاون سیاسی - امنیتی استانداری خراسان شمالی خاطر نشان کرد: از بدو شکل گیری انقلاب اسلامی که جوانه ای بسیار ظریف بود و تا کنون به درخت تنومندی تبدیل شده است که ریشه آن عرصه سرزمین جغرافیا را درنوردیده است وما این انقلاب را به اقصی نقاط گیتی رسانده ایم ، در تمام این دوران ما از سوی دشمنان با تحریم ،تهدید،ترور و فشارمواجه بوده ایم که برابر معیارهای برنامه ریزی شده اقدام به ترور مسئولین کشوری نمودند، اما این انقلاب از پای نیفتاد، در نگاه بعدی دشمنان در 8 سال جنگ تحمیلی در هیچ چیزی فرو گزار نکردند ولی اتفاق خاصی نیفتاد. و نهایتا" تحریم ها را اجرا کردنداما این انقلاب مسیر خودش را پیمود و به دست سلطه گران جواب منفی داد و نظام مردم سالاررا جایگزین نظام طاغوت سالار نمود.

معاون سیاسی - امنیتی استانداری خراسان شمالی با اشاره به عوامل تاثیر گذار در ثبات انقلاب در برابر ناملایمت های موجود اظهار داشت: عواملی همچون نقش رهبری و ولایت در حفظ و نگهداری انقلاب بسیار مهم بوده که با تیز بینی و آینده نگری و نشان دادن مسیر انقلاب به آحاد ملتدر پایداری انقلاب تلاش نموده اند ،عامل دوم نقش بی بدیل مردم برای تثبیت و حفاظت انقلاب است که مردم پدید آورندگان انقلاب بودند و در طول 40 سال در بزنگاه خطر ، اقدام نمودند. و نهایتا" عامل سوم نقش ماندگار شهدای انقلاب ، سرداران رشید برای دفاع از کیان این مرزو بوم جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و جوانان نیز جان شیرین خود را تقدیم کردند و صحنه ی زیبایی از انقلاب را به ثبت و ضبط رساندند.

حیاتی ادامه داد: امروزباید با اتحاد و همدلی و درکنار هم بودن قوای سه گانه ، تحت زعامت رهبر انقلاب از این شرایط عبور کنیم و باید با داشته ها و انقلابی عمل کردن و وقت گذاشتن ،مسائل را حل و فصل کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار