اکران فیلم های چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در شیراز

شیراز (پانا)-معاونت پژوهش برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه 2 شیراز از افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم رشد و آغاز اکران فیلم‌های این دوره از جشنواره از فردا در شیراز خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۰۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
اکران فیلم های چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در شیراز

محبوبه سامانیان در گفت وگو با پانا ادامه داد:فیلم ها ی منتخب شامل مقاطع ابتدایی دوره اول ،دوره دوم ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در قالب فیلم های کوتاه ،فیلم های داستانی و انیمیشن است که همه ی این فیلم ها جنبه ی آموزشی دارند.

او افزود: اکران فیلم ها از سیزدهم تا هفدهم بهمن ماه در دو نوبت صبح و عصر در سالن‌های نواحی چهارگانه شیراز انجام می‌شود.

سامانیان افزود:از ویژگی‌های این جشنواره را حضور دانش آموزان در کنار عوامل و کارگردانان معروف برشمرد و افزود: دانش‌آموزان علاوه بر دیدن فیلم، فرصت نقد فیلم‌ها و مشارکت در نقد در حضور عوامل فیلم را دارند.

وی هدف از اکران فیلم‌های جشنواره رشد، را آشنایی داشن‌آموزان با فیلم‌های منتخب کودک و نوجوان دانست و افزود: علاوه براین اکران این فیلم‌ها یادگیری و آموزش را برای دانش‌آموزان به همراه دارد.

معاونت پژوهش برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه 2 شیراز خاطر نشان کرد:مدیران و معاونان مدارس می‌توانند برای رزرو بلیط و بهره‌مندی دانشموزان از این فرصت هماهنگی‌های لازم را با بخش پژوهشی این اداره انجام دهند.

چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد دوم آذر ماه بعد از نمایش بیش از ۵۰۰ فیلم کوتاه؛ بلند؛ پویانمایی و مستند ایرانی و خارجی به پایان رسید و فیلم‌های منتخب این جشنواره از فردا در شیراز اکران می‌شود.

خبرنگار:محمد فروتن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار