سید مجتبی هاشمی: رشد بیش از ۵۰ هزار نفری شرکت کنندگان شهرستان‌های تهران در جشنواره پرسش مهر نوزدهم رئیس‌جمهوری

شهریار (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از حضور بیش از ۱۸۱ هزار فرهنگی و دانش‌آموز شهرستان‌های تهران در فرایند جشنواره پرسش مهر نوزدهم رئیس جمهوری خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۸۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی هاشمی: رشد بیش از ۵۰ هزار نفری شرکت کنندگان  شهرستان‌های تهران  در جشنواره  پرسش مهر نوزدهم رئیس‌جمهوری

سید مجتبی هاشمی گفت: پرسش مهر هجدهم رییس جمهوری در شهرستان‌های تهران فرایندهای متعددی را در سطوح مختلف گذراند که برآیند این فعالیتها، برنامه‌های متعددی بود که در مناطق برگزار شد و ازجمله این تلاشها میزبانی تجلیل از برگزیدگان برترکشور توسط استان بود.

او ایجاد روحیه پرسشگری در میان دانش‌آموزان را از مهمترین فعالیت‌های تفکرمحور در نظام آموزشی عنوان کرد و افزود: در فرایند پرسش و پاسخ رشد تفکر وتعقل برای هر دوطرف صورت می‌پذیرد که این از مهمترین عوامل رشد فکری در جامعه است.

هاشمی نقدپذیری را از جمله عوامل رشد فرهنگی جامعه دانست و با ابراز خرسندی از اینکه در سال تحصیلی گذشته حضور و مشارکت اولیاء و همکاران فرهنگی و دانش آموزان شهرستان‌های تهران در جشنواره پرسش مهر رشد چشمگیری داشته است، افزود: امیدواریم در جشنواره پرسش مهر نوزدهم نیز که در حال اجرا است هم همچنان با مشارکت بالای همکاران و دانش‌آموزان بتوانیم در جهت اعتلای این روحیه تلاش کنیم.

در این مراسم از برگزیدگان استانی هجدهمین پرسش مهر رئیس جمهوری تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار