در گفت و گو با پانا

لاله اسکندری: از بازی در نقش‌های منفی نمی ترسم

تهران (پانا) - لاله اسکندری می‌گوید با اینکه نقش‌های قبلی اش مثبت بوده‌اند، بازی در نقش‌های جدید و منفی او را نمی‌ترساند.

کد مطلب: ۸۹۰۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
لاله اسکندری: از بازی در نقش‌های منفی نمی ترسم

لاله اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره نقش خود در فیلم «تیغ و ترمه» گفت: روزی که فیلمنامه را خواندم، اعتمادی که سازنده فیلم به من برای بازی یک نقش منفی کرده بود، برایم جالب بود زیرا پیش از این در کاراکترهای مثبت و فداکار ایفای نقش کرده بودم و درواقع دلیل قبول این نقش نیز همین بود.
این بازیگر درباره دلیل قبول یک کاراکتر منفی برای بازی عنوان کرد: به عنوان یک بازیگر به دنبال تجربه چیزهای جدیدم فکر می‌کنم که هر بازیگری دوست دارد که نقش‌های مختلفی در کارنامه هنری خود داشته باشد، خوشحالم که پوراحمد و قائم‌مقامی این فرصت را به من دادند تا این نقش را تجربه کنم.
وی افزود: دیدن اینکه نقشم در پرده سینما از سوی تماشاچی باورپذیر شده برای من بسیار ارزشمند است. امیدوارم اهالی رسانه و مردم این فیلم و بازی من را دوست داشته باشند.

یادآور می‌شود، در فیلم سینمایی تیغ و ترمه بازیگرانی چون لاله اسکندری، دیبا زاهدی، پژمان بازغی، هومن برق‌نورد، مهران رجبی، کوروش سلیمانی، شراره رنجبر، سیمون سیمونیان، میترا قربانی، ماندانا سهرابی، مازیار خسروی،میعاد عابدی‌زاده، نوید کوه فلاح، فرانک کوشافر، پدرام ابدان و آویسا سجادی حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار