فیلمبرداری مستند ( حق کپی رایت محفوظ است؟) از نیمه گذشت

مستندی به بهانه آثار لاله‌ اسکندری

تصویربرداری فیلم مستند «حق کپی رایت محفوظ است؟» به نویسندگی و کارگردانی روزبه رحیم نژاد از نیمه گذشت؛ اثری که به بهانه آثار لاله‌ اسکندری به مشکلات حق کپی رایت در ایران می‌پردازد.

کد مطلب: ۲۳۱۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، بخشهای اصلی «حق کپی رایت محفوظ است؟» که اسفند ماه سال 90 مقابل دوربین مرتضی درویش خانی قرار گرفت،فیلمبرداری شده و بخشهای کارشناسی فیلم در حال هماهنگی برای ضبط است.

به گفته روابط عمومی این پروژه، در این مستند به بهانه آثار شهری لاله اسکندری به مشکلات حق کپی رایت در ایران پرداخت میشود، به گفته روابط عمومی این فیلم بخشهای اصلی فیلمبرداری شده و بخشهای کارشناسی فیلم در حال هماهنگی برای ضبط است. این فیلم به صورت مستقل تهیه و تولید می شود و به گفته روابط عمومی فیلم قرار است این فیلم برای بخش مستند جشنواره فیلم فجر آماده شود.
از عوامل این مستند می تواند به صدابردار: حسام شریعت احمدی، دستیار کارگردان : امید رضا زاده و امیر بروغنی، مجری طرح: سودابه سیه پوش، مدیر تولید: مهدی مدرسی، تهیه کننده: روزبه رحیمی نژاد، اشاره کرد.
گفتنی است این فیلم به صورت مستقل تهیه و تولید می شود و به گفته روابط عمومی فیلم قرار است این فیلم برای بخش مستند جشنواره فیلم فجر آماده شود و روزبه رحیمی نژاد کارگردان و تهیه کننده این فیلم، پیش از این ساخت مجموعه 42 قسمتی مستند هنرمندان با محوریت زندگی حرفه ای اهالی سینما چون بهروز افخمی، رسوال صدرعالمی، علیرضا زرین دست، رویا تیموریان و . . . را
در کارنامه خود ثبت به ثبت رسانده است و ساخت مجموعه های مستندی چون تمشک، سایه روشن، دربست باغ وحش ، کودکان رنج و فیلم مستند کوکی گمشده هم از دیگر آثار مستند روزبه رحیم نژاد هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار