معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرقدس:پیشتازان امروز،مدیران آینده هستند

شهرقدس (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرقدس دانش آموزان را ریشه و بنیه اساسی هر جامعه دانست.

کد مطلب: ۸۹۰۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرقدس:پیشتازان امروز،مدیران آینده هستند

محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرقدس رمز رسیدن به چهل سالگی انقلاب اسلامی را وحدت مردم با رهبری دانست و گفت: اگر امروز همان رمز پیروزی انقلاب یعنی وحدت و اتحاد و اطمینان به ولایت فقیه را در خودمان حفظ کنیم قطعا انقلابی جاودان و پایدار خواهیم داشت.
قاسمی گفت: ما چه در زمینه فرهنگی و چه در زمینه نظامی و چه در زمینه تولید علم رشد چشمگیری داشته‌ایم و هم اکنون ما در جهان در زمینه تولید علم جزو رتبه‌های برتر هستیم که بی‌نظیر است و همچنین در زمینه‌های کشاورزی، ورزشی و امور زیر بنایی توفیقات خیلی خوبی را حاصل کرده‌ایم که این هم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهدا بوده است که امیدوارم این راه ادامه پیدا کند.
او افزود: همانطور که در ابتدای انقلاب اسلامی شعارهای باارزشی دادیم و به آن شعارها اعتقاد داشتیم و پشت رهبرمان بودیم و با وحدت و اتحادی که مردم به رهبرشان داشته‌اند به پیروزی رسیدند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی با اشاره به دانش‌آموزان پیشتاز تصریح کرد: در حوزه سازمان دانش آموزی هم دانش‌آموزان پیشتاز بدنه فعال سازمان دانش آموزی هستند که قطعا دوره‌های ویژه را پشت سرگذاشتن و با بالا بردن سطح اعتماد به نفس و بدست آوردن عزت نفس بالا قطعا جزو مدیران ارشد این نظام خواهند بود.
/خبرنگار:محمد امین میرآلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار