قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی :انقلاب اسلامی سراسر افتخار است

بیرجئد (پانا)- قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: این چهل سال ، چهل سال افتخار است که اولین افتخار آن حاکمیت دینی است که در آن ، حکومت طاغوت از بین می رود و پس از ۲ هزارسال حکومتی  الهی جایگزین می شود.

کد مطلب: ۸۹۰۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی :انقلاب اسلامی سراسر افتخار است

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در مراسم گرامیداشت دوازدهم بهمن در شهرستان بیرجند گفت: در این رو باید یاد شهدا را گرامیداشت که با خون خود اسلام و ایران را بیمه کرده اند.


حجت الاسلام نوفرستی ادامه داد:حضور مردم در این صحنه نشان دهنده آن است که مردم پای انقلاب خود ایستاده اند.


قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: این چهل سال ، چهل سال افتخار است که اولین افتخار آن حاکمیت دینی است که در آن ، حکومت طاغوت از بین می رود و پس از ۲ هزارسال حکومتی الهی جایگزین می شود.


وی افزود : اسلام در دوران طاغوت منزوی و غریب بود و در دوران انقلاب شکوفا شد و قانون اساسی ایران بر اساس آن شکل گرفت.


حجت الاسلام نوفرستی گفت:اگر در قبل از انقلاب مردم از اسلام خود نگران بودند ، در حال حاضر به این اسلام افتخار میشکنند و می بالند خود را مسلمان بدانند و براساس فرهنگ دینی عمل کنند.


قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:امت اسلامی در ایران افتخار می‌کند که بیش از دویست هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و این نقطه مقابل کارهای شاه معدوم است .


وی افزود: انقلاب اسلامی در این ۴۰، شجاعت و عزت و دلاوری و ایمان و اسلام را عرضه کرد .

حجت الاسلام نوفرستی افزود: با تیکه بر خدا میتوانیم مشکلات حال حاضر را حل کنیم و هرجایی که به استکبار تکیه شود، ضرر به بار خواهد آمد .
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: افراد منافق نیز در سر سفره انقلاب نشسته اند اما نظر و فکرشان به سمت و سوی استکبار و دشمن است که آنها نیز ضرر خواهند کرد.


وی گفت: امروز روزی است که باید در آن با امام خمینی (ره) ، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تجدید پیمان کرد .


قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: در عرصه انقلاب شهدا نقش خود را به درستی ایفا کرده اند و حال نوبت ماست که خود را در برابر آنان متعهد بدانیم و نقش خود را بشناسیم و آن را به درستی ایفا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار