قلی‌زاده: پیشتازان سازمان دانش آموزی انسان روزهای سخت هستند

شهرقدس (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی شهرستانهای تهران مانور یاوران انقلاب را فرصتی برای تمرین و نمایش مهارت‌های پیشتازان عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۹۰۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
قلی‌زاده: پیشتازان سازمان دانش آموزی انسان روزهای سخت هستند

ابوالحسن قلی زاده رئیس سازمان دانش آموزی شهرستانهای تهران در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: ما در تشکیلات پیشتازان دارای اهدافی هستیم برای تقویت نظام جمهوری اسلامی،پیشتازان ما با هویت ملی،ایرانی و اسلامی آشنا می‌شوند تا پایبند به این هویت باشند و به زیستن در این کشور و ایرانی بودن خود ببالند.
او در ادامه افزود: پیشتازان مهارت‌هایی می‌آموزند که در لحظه وقوع اتفاقات غیر مترقبه به سرعت وارد عملیات شوند تا از بروز وقایع بزرگتر جلوگیری کنند و بدین ترتیب یک پیشتاز می‌تواند فرد مفیدی برای جامعه باشد.
قلی زاده با اشاره به اهمیت مانور یاوران انقلاب تصریح کرد: ما با برگزاری این مانورهای متنوع و با نشاط احساس سرزندگی را در دانش‌آموزان پرورش می‌دهیم و با به نمایش گذاشتن آموزه‌های خود از تجربیات یکدیگر بهره‌مند می‌شویم.
رئیس سازمان دانش‌آموزی شهرستانهای تهران با تاکید بر منش‌های پیشتازان افزود: مهارت‌ها و منش‌‌های پیشتازان با ذهن و روح دانش‌آموزان مرتبط است و آنها با استفاده از آیین‌های مختلف مانند آیین سپاسگذاری، بله خوانی و فریادهای شادی این منش‌ها را درون سازی می‌کنند.

/خبرنگار:نسترن خدابنده لو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار