برگزاری جلسه هماهنگی مانور یاوران انقلاب درشهرقدس

شهرقدس (پانا) - جلسه ستاد یاوران انقلاب با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش،رئیس وکارشناسان سازمان دانش آموزی در اتاق شورای آموزش و پرورش شهرقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۵۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی مانور یاوران انقلاب درشهرقدس

در این جلسه مسئولین سازمان دانش آموزی و مربیان تشکیلاتی به موضوعاتی مانند هماهنگی در خصوص یاوران انقلاب بهمن ۹۷،بیان نقطه نظرات و ابتکارات مربیان تشکیلاتی،تقسیم وظایف بین مدارس تشکیلاتی و تقسیم مدارس جهت بازدید مربیان راهنما پرداختند.

مراسم یاوران انقلاب روزدهم و یازدهم بهمن 97در محل ورزشگاه آیت الله رفسنجانی با حضور مدارس شاهد غدیر ، شاهد شهید مرتضوی ، همت و بیست و دو بهمن برگزار خواهد شد.

محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرقدس در این رابطه گفت : ما هرساله که با شما مربیان با تجربه و تشکیلاتی دیدار می کنیم قوت می گیریم و خوشبختانه بیشتر فعالیت های آموزش و پرورش ، فعالیت های فوق برنامه و تشکیلاتی است.

او با اشاره به تغییر سیاست های آموزش و پرورش تصریح کرد : همه فعالیت ها نشان از این دارد که سیاست های آموزش و پرورش تغییر کرده و بیشتر به کارهای عملی که در زندگی دانش آموزان موثر است توجه دارد.

قاسمی افزود : طبق بخشنامه ارسالی به مدارس از سوی آموزش و پرورش ، دانش آموزان باید ساعتی را در اردوها و بازدیدهای هدفمند بگذرانند تا اجتماعی تر تربیت شوند.

/خبرنگار:نسترن خدابنده لو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار