سامانه ارتباطی دانش‎آموزان با نمایندگان مجلس دانش‌آموزی در فارس راه‌اندازی می‌شود

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس از راه‌اندازی یک سامانه تعاملی ارتباط دانش‌آموزان با نمایندگان مجلس دانش‌آموزی در فارس خبر داد .

لینک کوتاه کپی شد
سامانه ارتباطی دانش‎آموزان با نمایندگان مجلس  دانش‌آموزی در فارس راه‌اندازی می‌شود

محسن کلاری گفت: راه‌اندازی یک سامانه تعاملی ویژه دانش‌آموزان برای ارتباط بهتر آنان با نمایندگان خود در مجلس دانش‌آموزی از برنامه‌های در دست اجرا است که به زودی عملیاتی می‌شود.

او در جمع نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی فارس افزود: این سامانه در اختیار شما نمایندگان مجلس قرار خواهد گرفت که با تحلیل محتوای نظرات دانش‌آموزان و مطالبات آنان به ارائه طرح‌های موثر بپردازید.

کلاری ادامه داد: ما می‌خواهیم مجلس دانش‌آموزی از حالت تشریفاتی خارج و وارد متن موضوعات شود تا بتوانند با بررسی دقیق مسائل حوزه آموزش و پرورش، مدرسه و دانش‌آموز به رفع موانع موجود کمک کند.

او برگزاری جلسات منظم نمایندگان این دوره از مجلس با مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش استان را فرصت مغتنمی برشمرد که میتواند با قرارگیری در مسیر صحیح گره گشای بسیاری از مسائل آموزشی باشد.

وی نمایندگان مجلس دانش‌آموزی را عصاره دانش‌آموزان در کشور دانست و افزود: شما چشم و گوش مدیرکل آموزش و پرورش در استان‌ها هستید و باید با تحقیق و تفحص در زمینه‌های مختلف این نهاد به ارائه طرح و رفع موانع و ایده‌پردازی بپردازید.

نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی فارس امروز در نشست فصلی خود با مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش فارس به ارائه طرح‌ها و برنامه‌های‌شان پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار