آغاز عملیات اجرایی قطعه یک راه‌آهن بستان آباد - سراب با حضور رئیس مجلس

لاریجانی: اولویت اول کشور ایجاد اشتغال است

تبریز (پانا) - با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی عملیات اجرایی قطعه یک راه آهن بستان آباد - سراب آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۸۹۰۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات اجرایی قطعه یک راه‌آهن بستان آباد - سراب با حضور رئیس مجلس

علی لاریجانی قبل از ظهر امروز چهارشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرای پروژه راه آهن بستان آباد- سراب با بیان این که نباید کاری کنیم که سبب انتقاد مردم شویم، گفت: "عادت به کلنگ زنی ندارم ولی با توجه به این که این پروژه با جدیت دنبال می شود در این مراسم شرکت کردم".

وی ادامه داد:" در بودجه سال آینده، بودجه خوبی برای پروژه های ریلی و مسیرهای ترانزیت کشور اختصاص داده شده است و امید دارم پروژه راه آهن میانه تبریز و راه آهن بستان آباد سراب با قوت و جدیت دنبال و تکمیل شود."

رییس مجلس شورای اسلامی نقش مهم و محوری تبریز در شمال غرب کشور و منطقه را یادآور شد و گفت: " ایجاد مراکز ویژه اقتصادی در آذربایجان شرقی امسال در مجلس مورد تاکید قرار گرفته و دارای مصوبه است."

لاریجانی بیان کرد: " بنا به تاکید رهبر معظم انقلاب، اولویت اول کشور ایجاد اشتغال است و در تبصره 19 بودجه سال آینده به اشتغال اولویت داده شده است."

علی لاریجانی در سفر دو روزه به استان آذربایجان شرقی، ضمن حضور در شهرستان‌های بستان‌آباد، سراب و میانه، چند طرح عمرانی را افتتاح و با اقشار مختلف مردم این شهرستان‌ها دیدار خواهد کرد.

آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن بستان‌آباد به سراب، افتتاح نیروگاه 25 مگاواتی در محل اجرای طرح نفلین‌سینیت سراب، افتتاح یک مجتمع تجاری و خدماتی در سراب، افتتاح دبیرستان 12 کلاسه در میانه و برگزاری همایش گرامی‌داشت شهدای زینبیه و ثارالله میانه از جمله برنامه‌های سفر رئیس مجلس به آذربایجان شرقی است.

لاریجانی همچنین در نشستی با فعالان اقتصادی، سرمایه‌گذاران و برگزیدگان آذربایجان شرقی، آخرین مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف استان را بررسی خواهد کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در نخستین برنامه سفر خود به آذربایجان شرقی، دستور آغاز عملیات اجرایی خط ریلی 77 کیلومتری بستان‌آباد به سراب را صادر کرد.

این طرح در سه قطعه اجرایی می‌شود که قطعه اول آن با اعتباری بالغ بر 450 میلیارد ریال به پیمانکار واگذار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار