مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

تدارک برنامه های متنوع ویژه چهلمین سال انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش استان همدان

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ضمن بیان این که انقلاب اسلامی 40 سال پر فراز و نشیب را به رغم جنگ تحمیلی، ترورها، تهدیدها، تهاجم فرهنگی و غیره سپری کرده است، تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب در چهلمین سال پیروزی شکوهمند آن را دارای اهمیت ویژه دانست.

کد مطلب: ۸۸۹۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تدارک برنامه های متنوع ویژه چهلمین سال انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش استان همدان

محمد پورداود اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن مرهون مجاهدت، ایثار و فداکاری مردم، هدایت‌گری بزرگ‌مرد قرن اخیر، حضرت امام خمینی (ره) و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری است.

او گفت: برنامه های کارگروه ویژه فرهنگیان و دانش آموزان با توجه به هم زمانی دهه فجر با ایام فاطمیه با عنوان فجر فاطمی و متناسب با این ایام اجرا می شود.

پورداود اجرای سرود همگانی دانش آموزی را از دیگر برنامه های این کارگروه ها ذکر کرد و افزود: این برنامه مهم با شرکت هزار و 357 دانش آموز در روز 22 بهمن انجام خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: امسال با توجه به تعطیلی روز 12 بهمن زنگ انقلاب روز شنبه 13 بهمن در سراسر استان نواخته می شود و مراسم نمادین زنگ انقلاب در دو بخش روستایی و شهری برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، غبار روبی مزار شهدا و دیدار با خانواده های شهدا را از جمله برنامه های دهه فجر ذکر کرد و افزود: کرسی های آزاد اندیشی ویژه مدارس، تجلیل از همکاران آزاده و ایثارگر، برگزاری نمایشگاه آثار دانش آموزان با موضوع انقلاب، اعزام راویان انقلاب و چهره های مشهور به مدارس جهت بیان خاطرات انقلاب، راه اندازی غرفه در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، بازدید دانش آموزان از موزه عبرت، برگزاری نمایشگاه کتاب در سطح مدارس، افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه های آموزشی و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی از دیگر برنامه های این ایام است.

پورداود با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی از دستاوردها چهل ساله انقلاب در حوزه آموزش و پرورش، گفت: این کار از طریق رسانه ها، سایت، پیامک و بروشور انجام خواهد شد.

او همچنین گفت: اجرای نمایش ها و سرود های دانش آموزی با محوریت دهه انقلاب در مناطق 19 گانه از برنامه های پیش بینی شده دهه فجر امسال است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزاری اجتماع بزرگ قرآنی با حضور 2 هزار دانش آموز حافظ قرآن را از برنامه های شاخص کارگروه فرهنگیان و دانش آموزی ستاد بزرگداشت چهلمین سال انقلاب خواند و افزود: هم زمان با این برنامه 19 محفل قرآنی در سطح استان برگزار خواهد شد.

پورداود در پایان تأکید کرد : فرهنگیان و دانش آموزان استان همگام با سایر اقشار حضوری باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار