برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی درنیشابور

نیشابور (پانا ) - نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با شرکت سازمان ها و دستگاه های اجرایی نیشابوربا شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» 12 بهمن 97در فرهنگسرای سیمرغ با حضور مسئولین گشایش می یابد.

کد مطلب: ۸۸۹۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی درنیشابور

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی نیشابور اظهارکرد: از آنجایی که انقلاب اسلامی با حضور مردم به پیروزی رسید و رشد کرد؛ ما در این نمایشگاه حضور مردم در انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت‌های شهرمان را به نمایش خواهیم گذاشت.

علی محمد آبادی در کمیته نمایشگاه دهه فجر انقلاب اسلامی گفت : این نمایشگاه در 20غرفه در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، علمی، نظامی ،عدالت و ... فعالیت خواهد داشت و از ظرفیت‌های تکنولوژی، سخت‌افزار، نرم افزار و ... بهره خواهیم برد .

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در نیشابور ارائه دستاوردهای مهم و پیشرفت های انقلاب اسلامی علی رغم تبلیغات منفی دشمن است.

محمد آبادی یادآورشد: در هر غرفه از نمایشگاه ، دستاوردهای چهل ساله ادارات و سازمان ها در قالب های مختلف به نمایش گذاشته می شود و مدیران برای پاسخگویی به مردم ، در غرفه ها و در ساعات مختلف حضور خواهند داشت.

وی عنوان کرد: تمام سعی‌مان را می‌کنیم که ابعاد مختلف پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در طی ۴۰ سال گذشته را به نمایش بگذاریم و اگر فرصت بیشتری داشتیم، دستاورد‌های جهانی این انقلاب را نیز بررسی می‌کنیم.

محمد آبادی بیان کرد: نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» مستندی از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی در چهل سال تلاش و همبستگی و اتحاد ملت برای اعتلای ایران اسلامی است .

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از 12 بهمن 97در دو نوبت صبح و بعدازظهر در محل فرهنگسرای سیمرغ نیشابوردایر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار