مدیرسازمان دانش آموزی خراسان جنوبی : 400 دانش آموز در طرح گردشگری تامین اجتماعی شرکت می کنند

بیرجند (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی از اجرای سومین دوره طرح ملی گردشگری با هدف زمینه سازی لازم برای ارتقا پذیرش مسئولیت‌اجتماعی دانش‌آموزان به عنوان نسل مولد و کار آفرین فردای کشور خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۹۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرسازمان دانش آموزی خراسان جنوبی :  400 دانش آموز در طرح گردشگری تامین اجتماعی شرکت می کنند

محمدرضابااطمینان مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی درگفتگوباخبرنگارپانا از اجرای سومین دوره طرح ملی گردشگری دانش‌آموزان با حضور دانش‌آموزان پیشتاز پایه‌های نهم، دهم و یازدهم خبر داد و گفت: این طرح برای سومین سال متوالی آغاز شده و هدف از اجرای آن آشنایی دانش‌آموزان با خدمات و فعالیت‌های سازمان تامین‌اجتماعی از طریق بازدید‌گروهی است و کارشناسان سازمان تأمین‌اجتماعی در طول بازدید، دانش‌آموزان را با روند فعالیت‌های این سازمان آشنا می‌کنند.

وی با اشاره اینکه، آگاهی دادن به خانواده ها و دانش آموزان به امید اینکه، جامعه ای عاری از فقر داشته باشیم اظهارداشت: در راستای اجرای طرح باید شرایط مطلوب را جهت بالا بردن سطح آگاهی دانش آموزان فراهم نماییم تا از وجود آنان در آینده استفاده نمائیم .

بااطمینان تصریح کرد: در اجرای سومین دوره طرح گردشگری دانش آموزی،400دانش آموز پایه های نهم، دهم و یازدهم در قالب گروه‌های 40 و 20 نفره با رعایت کامل دستورالعمل اردویی با اعزام دانش‌آموزان به مراکز و شعب تامین‌اجتماعی اجرا می‌شود.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: باتوجه به نبودمراکز شعب تامین اجتماعی دربرخی ازشهرستان های استان هماهنگی های لازم جهت حضورنمایندگان و کارشناسان سازمان تامین اجتماعی دربرخی ازمدارس جهت تشریح فعالیت ها وخدمات سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته است.

وی افزود: اجرای موفق طرح ملی گردشگری دانش آموزی طی دو سال گذشته و بازخورد مثبت آن در بین بیمه شدگان باعث شد تا در سال جاری با اهتمام بیشتر برای اجرای آن تلاش کنیم.

خبرنگارپانا:مهدیه رخ پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار