مدیر دانش آموزی استان کردستان در گفت و گو با پانا:

دانش آموزان کردستانی از شعب تامین اجتماعی استان بازدید کردند

سنندج(پانا)-مدیر دانش آموزی استان کردستان از برگزاری سومین دوره طرح گردشگری دانش آموزی با محوریت بازدید از مراکز و شعب سازمان تامین اجتماعی در شهرستانها و نواحی تابعه استان به منظور ترویج و عمومی سازی مباحث بیمه و تامین اجتماعی خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۹۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان کردستانی از شعب تامین اجتماعی استان بازدید کردند

احمد عبداللهی مدیر سازمان دانش آموزی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار پانا استان کردستان گفت؛بمنظور ترویج و عمومی سازی مباحث بیمه و تامین اجتماعی ، سومین دوره طرح گردشگری دانش آموزی با محوریت بازدید از مراکز و شعب سازمان تامین اجتماعی در شهرستانها و نواحی تابعه استان برگزار شد.

وی هدف از اجرای این طرح را شناخت بیشتر دانش آموزان که به عنوان نسل مولد و کارآفرین فردای جامعه هستند با مفاهیم و مقررات تأمین اجتماعی بیان کرد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان با اشاره به تفاهم نامه بعمل آمده میان سازمان دانش آموزی کشور و سازمان تامین اجتماعی گفت : یکی از اقدامات موثر در توانمندسازی دانش آموزان برگزاری گردشگری زیارتی ، سیاحتی و فرهنگی و آموزشی است و تجربه نشان داده است که تلفیق موضوعات آموزشی و تربیتی با برنامه های تفریحی ، سیاحتی نتایج و دستاوردهای ارزشمندی بهمراه داشته است .

عبداللهی گردشگری دانش آموزی با محوریت بازدید از مراکز و شعب تامین اجتماعی را موثر و مفید ارزیابی کرد و افزود در این بازدید ها ،روسا شعب و کارشناسان مراکز مشاوره تامین اجتماعی چگونگی روند اجرایی امور مرتبط با بیمه شدگان ، مستمری بگیران و کارفرمایان را برای دانش آموزان تشریح و تبیین می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار